Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We wear hats and coats in December."

Çeviri:Biz aralıkta şapka ve manto giyeriz.

4 yıl önce

27 Yorum


yasdem

" Biz sapkalarimizi ve ceketlerimizi aralik ayinda giyeriz " burda ne sorun var

4 yıl önce

mhndshfz

burada birazda cümlenin anlamına dikkat etmek gerekir .Mantık olarak herkesin bir şapkası var gibi düşünülürse herkes bir şapka ve ceket giyebilir. yani şapka-lar ve ceket-ler derken bir kişi birden fazla şapka giyer gibi oluyor veya ceket
.Bunu Türkçe de ki özne çoğul olduğu halde yüklem tekilse buna bağlı olarak nesneler tekil gibi kullanılmasında anlam bakımından sorun yaratılmadığına bağlayabiliriz

4 yıl önce

omercito
omercito

Yukarıdaki yorumda cevapladım.

4 yıl önce

elift37

Senin kurdugun cumlede zaman vurgulu

3 hafta önce

sudeemine

ben de senin gibi yazdım ve sana katılıyorum

4 yıl önce

EmreKan1

Senin söylediğin İngilizce'si "we wear our hats and our coats in december". Ayrıca soru "Aralık" demiş, "Aralık ayında" dememiş.

8 saat önce

elifcagla

Biz aralikta ceketlerimizi ve sapkalrimizi giyeriz . Cevabi neden dogru degil ?

4 yıl önce

omercito
omercito

"Our hats" ve "our coats" olarak kullanılmadığı için doğru değildir. Herhangi bir şapkadan, mantodan veya belirli bir şapkadan, mantodan bahsedilmiyor. Giydiğimiz şeylerin şapka ve manto olduğundan bahsediliyor.

4 yıl önce

aslxsu
aslxsu

coat aynı zamanda ceket değil miydi

4 yıl önce

elift37

Ama o sezonda giyilen seyin belirtilmek istendigi bir cumlede coat ceket degil kislik bi kiyafet olarak cevrilir normal olarak

3 hafta önce

Murat3232

Aynen.. önceki bölümlerde öyle yaptım ben de kabul etmiyor

3 ay önce

mgvn
mgvn

şapkaları ve ceketleri aralıkta giyeriz doğru olmaz mı ?

4 yıl önce

omercito
omercito

"Şapkaları ve ceketleri" derseniz belirli şapkalar ve ceketlerden bahsettiğiniz düşünülür. Bu nedenle "The hats and the coats" demeniz gerekir. Diğerini de yukarıdaki örnekte anlattım.

4 yıl önce

senersemra

coat kaban anlamına da gelmez mi

4 yıl önce

GokhanOnce

Ne mantosu,ceket ne zaman manto oldu.

4 yıl önce

mukremin.duru

peki "biz şapkalarımızı ve ceketlerimizi aralıkta giyeriz" diyebilmemiz için nasıl söylemeliyiz. teşekkürler.

4 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

we wear our hats and coats in december

4 yıl önce

LoRdS31

Biz aralıkta şapklar ve ceketler giyeriz? neden yanlış.

4 yıl önce

ekrem.kird

Biz aralıkta palto ve şapka giyeriz. Kabul edilmedi...

4 yıl önce

sudeemine

manto yerine niye ceket olmuyor ki

4 yıl önce

Unal_USTAOGLU

"biz aralıkta ceketler ve şapkalar giyeriz" yazdım kabul etmedi işin enterasan tarafı ceketin üstünü çizdi palto yazdı bi şekilde anlarımda şapkalar cevabının üstünü niye çizde anlamadım

3 yıl önce

gozdesoyal0

ceket ve paltoyu kabul etmemek cok komık olmus yanı bır kelımenın ılla tek bır karsılıgı mı olmak zorunda

2 yıl önce

aatayPala1

biz Aralık'ta şapkalar ve ceketler giyeriz / sırf A harfini büyük yazdım diye hata diyor :DD

1 yıl önce

YsfOzbek

"Biz şapka ve manto Aralıkta giyeriz." Bu nasıl yanlış olur.

1 yıl önce

kamilecyhn

ha manto ha kaban neyine kabul etmedi saçmalık

1 yıl önce

ORKUNAKSU

Bence kabanı doğru kabul etmeli

1 yıl önce