Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Die Katze ist weiß."

Çeviri:Kedi beyaz.

1 yıl önce

6 Yorum


hardnrocker

ß harfi ilgili şu bilgiyi buldum. Duolingo' da da geçerli midir?*** ß: ss (Son zamanlarda bu harfin kullanımı "ss" olarak yaygınlaşmıştır.Örn:Heiß değil Heiss)

1 yıl önce

Eluvian_

Evet, doğru. Türkçe kursu için bilmiyorum ama İngilizce üzerinden Almanca kursunda geçerli olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kolaylık açısından kabul ediliyor fakat ß yerine ss yazmak doğru bir kullanım değil. Ayrıca ß den önceki sesli harf uzun, ss'ten önceki sesli harf kısa okunur.

mesela Straße, ştraaase diye okunur

ayrıca alt+s e basarak ß elde edebilirsiniz

1 yıl önce

hardnrocker

tşk.

1 yıl önce

hardnrocker

tşk.

1 yıl önce

Nermin9660
Nermin9660

Lütfen duolingonun türkçeden italyancasını yapınız

10 ay önce