"Die Katze ist weiß."

Çeviri:Kedi beyaz.

November 17, 2016

8 Yorum


hardnrocker

ß harfi ilgili şu bilgiyi buldum. Duolingo' da da geçerli midir?*** ß: ss (Son zamanlarda bu harfin kullanımı "ss" olarak yaygınlaşmıştır.Örn:Heiß değil Heiss)

November 17, 2016

Eluvian_

Evet, doğru. Türkçe kursu için bilmiyorum ama İngilizce üzerinden Almanca kursunda geçerli olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.

November 17, 2016

Selcen_Ozturk

kolaylık açısından kabul ediliyor fakat ß yerine ss yazmak doğru bir kullanım değil. Ayrıca ß den önceki sesli harf uzun, ss'ten önceki sesli harf kısa okunur.

mesela Straße, ştraaase diye okunur

ayrıca alt+s e basarak ß elde edebilirsiniz

November 17, 2016

hardnrocker

tşk.

November 17, 2016

hardnrocker

tşk.

November 17, 2016

Nermin9660

Lütfen duolingonun türkçeden italyancasını yapınız

September 23, 2017

Betl97787

Ghghfhkcmh

September 6, 2019

Betl97787

Yşgkfüğhgeydbnlf

September 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.