1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I miss my country."

"I miss my country."

Fordítás:Hiányzik a hazám.

February 19, 2014

8 hozzászólás


kandot

Ez a mondat így lenne helyes: "Hiányzik a hazám"


barnak01

Azt írtam és elfogadja


istvn471229

Hiányzik az országom is jo sztem


ZoltnFejes1

Hiányolom a szülőföldem nem jó? Pedig a szülőföld Szép szó!


angolfan

Nem, mert nem biztos, hogy az az országod/hazád, ahol születtél. :)


Tenzin.Yonten

hiányzik az országom nekem (nem jött be)


erika396857

Betűről betűre azt írtam és nem fogadta el.Már korábban is előfordult, gondoltam programhiba:-)


erika396857

Nagyon mérges vagyok, mert emiatt nem tudom befejezni a leckét...Mindig újra feladja a kérdést és az általa is helyes válasznak megadottat rossz válasznak minősíti

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.