A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I miss my country."

Fordítás:Hiányzik a hazám.

4 éve

7 hozzászólás


kandot
kandot

Ez a mondat így lenne helyes: "Hiányzik a hazám"

4 éve

barnak01
barnak01

Azt írtam és elfogadja

2 éve

ZoltnFejes1

Hiányolom a szülőföldem nem jó? Pedig a szülőföld Szép szó!

3 éve

angolfan

Nem, mert nem biztos, hogy az az országod/hazád, ahol születtél. :)

2 éve

Tenzin.Yonten

hiányzik az országom nekem (nem jött be)

3 éve

erika396857

Betűről betűre azt írtam és nem fogadta el.Már korábban is előfordult, gondoltam programhiba:-)

1 éve

erika396857

Nagyon mérges vagyok, mert emiatt nem tudom befejezni a leckét...Mindig újra feladja a kérdést és az általa is helyes válasznak megadottat rossz válasznak minősíti

1 éve