"Már elment az irdodából."

Fordítás:He has already left the office.

February 19, 2014

10 hozzászólás


budai.doc

Nekem az a problémám az "already"-vel, hogy nem is kell. A mondat nélküle is pont azt jelenti.

March 13, 2014

radnaitomi

Kelleni nem kell, de az angolban is ott van. És egy kicsit mát jelent angolban is és magyarban is, ha beletesszük. (Kicsit nyomatékosítja, illetve jelzi, hogy a beszélő szerint valami korábban történt, mint az várható volt.)

  • He has already left. = Már elment

  • He has left = Elment

March 13, 2014

budai.doc

Nem hiba, hogy ott van, de el kellene fogadni a nélkül is. Mi a különbség a "He left", és a "He has left" között? Szerintem az, hogy az utóbbi azt jelenti, hogy már elment. Még úgy is fordíthatnánk, hogy "(Ő) nincs itt", ami nálunk is jelen idő, mint az angolban.

March 13, 2014

kzdsemmi

Az already szot a végére tettem. Ez miért hibás?

February 19, 2014

radnaitomi

Mert az 'already' helye alapból ott van az ige mellett. (Kivételesen kerülhet ugyan a mondat végére is, de az extra kiemelést, hangsúlyozást jelent. Ha kitalálsz egy kontextust, ahol a 'már'-on van a mondat fő hangsúlya, akkor jó lehet. De itt inkább érdemes megjegyezni az 'already' szabályos pozícióját, azért 100 esetből 99-szer ott van! :))

February 19, 2014

eva.korman

El van irva a magyar mondat: ."..irdodából." !!!!!!!

April 4, 2014

tsutsok

Én gone-nal írtam a mondatot. A gone a távozásnál nem használható?

March 26, 2014

XBudai

he has already gone away from the office (ez nem jó?)

November 4, 2014

csabesz3

Egyetértek "budai.doc"-kal szerintem sem kell az "already" ,felesleges szócséplés!

March 14, 2016

csabesz3

Megadtam az angol nyelv ördögének,ami az angol nyelv ördögéé!Na,erre varrjon gombot,ha tud!

March 14, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.