A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ne ébreszd fel most."

Fordítás:Do not wake her now.

4 éve

8 hozzászólás


szeva50

Honnan tudjam, hogy ffi vagy nő??? El kell fogadni alternatívaként a do not wake him now! -t is.

4 éve

radnaitomi

Természetesen el kéne fogadni. Ha nem teszi, jelentsd!

4 éve

RaczLevente

Ugyan ez...Nagyon idegesito

4 éve

FerencSzendrei

mi a baj ha azt írom "wake up"?

4 éve

jujuka9

A to wake up jelentése inkább felébredni, nem felébreszteni... de nem vagyok benne biztos, inkább válaszoljon egy profi angolos. :)

3 éve

radnaitomi

Remek ingyenes online szótárak vannak ma már! :)

Bármit bármikor meg lehet bennük nézni! :)

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/wake

Mint itt is látszik, mindkettőt jelenti.

3 éve

jujuka9

És íme a profi angolos meg is jelent. :) Szia Tomi! Mindig elolvasom a hozzászólásaidat. Köszönöm a mostanit is! :)

3 éve

radnaitomi

Szívesen! Örülök, ha segít néha, amiket itt irogatok! :)

3 éve