1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl speaks."

"The girl speaks."

Çeviri:Kız konuşur.

February 19, 2014

26 Yorum


RealistKupa

En başta the newspaper derken mesela "the" belirtmek anlamında kullanılıyordu şimdi bu kız konuşur dediğimde kız konuşur diye düzeltti neden acaba


Selcen_Ozturk

"this" bu demek. the belirtmek için kullanılıyor ama Türkçede özneyi belirtmek için kullandığımız bir şey yok. "bu kız" dememiz pek doğru olmaz.


aysurellaa

O zaman neden the kullanılıyor sanırım anlamadım


ServetErgk

Sana bir taktik vereyim her zaman cümlenin başında büyük harfle başlar


buysal35

kız konuşuyor neden yanlış acaba


usufuanik

-ing gerekir, şuan ki zamandan bahsedilmiyor.


buysal35

Teşekkür ederim.


Emir951426

Speaks derken sondaki s harfi geniş zaman olduğunu gösterir yani konuşur olur sizin dediğiniz konuşuyor şimdiki zaman eğer şimdiki zaman olsaydı speaking derdi ing şimdiki zaman s geniş zaman ed/d geçmiş zaman ekleridir


admckr95

cevap kız konuşur olucak. cevabın kız konuşuyor olması için ing takısı olması lazım


buysal35

Teşekkür ederim.


zeybilteo

Çünkü seninki şimdiki zaman ama bu cümle geniş zaman


mer424447

Kizlar hic susmaz zaten


Esmanur742283

Ben de O kız konuşur yazdim yanlis cikti. The sözcüğü aynı zamanda o anlamı katmiyo muydu sizce???


Zeynep306211

The girl speaks derken ha ingilizce konuşmuş ha türkçe .nasıl olsa ikiside bilinmiyor


AfraTarman1

Kızlar konuşur olmayacak mıydı


evval291354

Cümlede Girl yazıyor Girl kız demek. Eğer Girls olsaydı kızlar konuşur olurdu.


Hat.1954

Speaks ve know arasindaki fark ne...speak konusmak degil mi burada bilmek diye gösteriliyor


Melike932106

Yanlışlıkla komuşur yazdım yanlış dedi


Aklkp75

Söylerken girls diyo girl yazıyo bu ne


eyma777819

bundan önceki örneklerde -ur eki değilde -yor eki geliyordu kız konuşuyor diye yazdığımda kabul olmadı şimdi de ama ne saçma şey

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.