1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Whose road is it?"

"Whose road is it?"

Fordítás:Kié ez az út?

February 19, 2014

15 hozzászólás


aptg.gabi

Ha hiba van jelenteni kell a hibáknál! Vegyük figyelembe, hogy a szerkesztő is ember! :) Ráadásul önkéntesen, szabadidőben végzi(k) a Duó-val kapcsolatos munkákat! Tehát segítőkészség, türelem és sztem hála, ami neki(k) jár!


Takita1980

Igazad van. Én minden általam vélt hibát jelentek. Türelmesen várok. Párat már elfogadtak. :)


aptg.gabi

:D I agree with you ja és nekem is elfogadtak már egy pár javaslatomat :)


Phzs

Ez az út kié? Nem lehetne jó?


lunchboxx111

"a útja" helyett "az útja"


rita01020304

igen. Kifelejtették a "z" betüt. Most jelentem rögtön.


bergyuri86

a útja??? Szerintem Fekete Pákó fordította


lakycsillag

Sztem is feketepakos


Napci257

Hogy ilyenert veszítek életet ez vicc ugye? :-(


Takita1980

Én is jelentettem a lemaradt z miatt.


TisonyyTis

Kinek AZ útja ez!!!


BereckiZsolt

még mindig nem javították ki ezért jelentettem én is:) Kedves szerkesztők jó lenne ha lenne annyi időtök hogy kijavítsátok ezt mégha önkéntesen is csináljátok ha már ennyien bejelntették előttem. És ennek ellenére még mindig hibát jelez!!!!


fectroll

Kié ez az út? A Helyes

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.