"Try to cut the cheese."

Μετάφραση:Δοκίμασε να κόψεις το τυρί.

November 18, 2016

5 σχόλια


Nikos140615

"δοκίμασε να κόψεις το τυρί" = "try cutting the cheese" ?

November 18, 2016

MakisDemos

συμφωνώ με τον Nikos140615, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γερούνδιο το cut;

May 1, 2017

Konstantin716578

Υπάρχουν κανόνες για το πότε θα χρησιμοποιηθεί ing

December 11, 2017

I.Schmidt1

πού μπορώ να βρω αυτούς τους κανόνες;

April 22, 2018

D_..
Mod

    Και τα δύο είναι σωστά ανάλογα με το τι θέλεις να πει κανένας.

    Αναζήτησα τους όρους try to or ing και αυτό ήταν ένα από τα πρώτα αποτελέσματα που εμφανίστηκαν: https://learnenglish.britishcouncil.org/en/quick-grammar/verbs-followed-ing-or-infinitive-2

    April 27, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.