1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Try to cut the cheese."

"Try to cut the cheese."

Μετάφραση:Δοκίμασε να κόψεις το τυρί.

November 18, 2016

5 σχόλια


Nikos140615

"δοκίμασε να κόψεις το τυρί" = "try cutting the cheese" ?


MakisDemos

συμφωνώ με τον Nikos140615, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γερούνδιο το cut;


Konstantin716578

Υπάρχουν κανόνες για το πότε θα χρησιμοποιηθεί ing


I.Schmidt1

πού μπορώ να βρω αυτούς τους κανόνες;


D_..

Και τα δύο είναι σωστά ανάλογα με το τι θέλεις να πει κανένας.

Αναζήτησα τους όρους try to or ing και αυτό ήταν ένα από τα πρώτα αποτελέσματα που εμφανίστηκαν: https://learnenglish.britishcouncil.org/en/quick-grammar/verbs-followed-ing-or-infinitive-2

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.