Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Try to cut the cheese."

Μετάφραση:Δοκίμασε να κόψεις το τυρί.

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


Nikos140615

"δοκίμασε να κόψεις το τυρί" = "try cutting the cheese" ?

πριν από 1 χρόνο

MakisDemos

συμφωνώ με τον Nikos140615, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γερούνδιο το cut;

πριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

Υπάρχουν κανόνες για το πότε θα χρησιμοποιηθεί ing

πριν από 8 μήνες

I.Schmidt1
I.Schmidt1

πού μπορώ να βρω αυτούς τους κανόνες;

πριν από 3 μήνες

D_..
D_..
Mod

Και τα δύο είναι σωστά ανάλογα με το τι θέλεις να πει κανένας.

Αναζήτησα τους όρους try to or ing και αυτό ήταν ένα από τα πρώτα αποτελέσματα που εμφανίστηκαν: https://learnenglish.britishcouncil.org/en/quick-grammar/verbs-followed-ing-or-infinitive-2

πριν από 3 μήνες