Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"When do you want me to call you?"

Tłumaczenie:Kiedy chcesz, abym do Ciebie zadzwonił?

4 lata temu

3 komentarze


foes99

czemu moje tłumaczenie "kiedy chcesz, żebym zadzwonił do Ciebie?" jest złe?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie jest złe, tylko nie jest jeszcze dodane do bazy poprawnych odpowiedzi. Takie rzeczy będą się zdarzać i trzeba to zgłaszać

4 lata temu

Kama801998

Ponieważ nie uczę się i nigdy nie uczyłam się języka angielsliego (poza zabawą w duolingo) musiałam najpierw przeczytać o stosowaniu do i does, żeby zrozumieć ich zastosowanie, dopiero wówczas zaczęłam ze zrozumieniem zaliczać lekcję w tym temacie. Wyczytałam mi.in. że przy czasownikach modalnych nie jest poprawne uzycie do/does w pytaniach. Czy w tym pytaniu jest błąd czy nie. A jeśli nie, to może ktoś wytlumaczy mi dlaczego?

7 miesięcy temu