"He likes the food."

Fordítás:Ízlik neki az étel.

4 éve

11 hozzászólás


octnine

Szereti az ételeket. Így fordítottam, de nem jó. Úgy tudom a food rendhagyó többesszámú, tehát a food többes számot is jelent. Vagy ez így nem igaz?

4 éve

radnaitomi

A 'food' étel (mint ennivalló, táplálék) értelmeben megszámlálhatatlan, így nincs is többes száma egyáltalán.

De jelent ételfajtát is, olyankor megszámlálható, hiszen lehet több, különöző ételfajtáról beszélni, de ilyekor természetesen 'foods' lenne a többes számú alak.

Vagyis ha fent a megszámlálhatatlan értelemben áll, akkor azért kell egyes szám, ha meg a megszámlálható értelmeben, akkor pedig azért, mert nem foods alak van ott, hanem az egyes számú!

4 éve

kirimiki

Radnaitomi kösz a mindig alapos és érthető magyarázatokat! Többet tanulok a hozzászólásaidból mint bármelyik kezdő angol könyvből.

4 éve

radnaitomi

Köszönöm szépen! :) Örülök, ha ilyen hasznosnak bizonyulnak a hozzászólásaim! :)

4 éve

vighjanos

A kaját irtam és nem fogadta el

3 éve

AlexiaFait

Nekem se..

2 éve

laq1958

Balhéból kaját írtam, nem fogadta el. A programnak is van mit tanulnia. :D

4 éve

Gyertya
Gyertya

Én is! :(

4 éve

Nauszika-Nausz21

Aszt irtam''Szereti az ennivalot'' ez igy miert nem jo ??? Aszt irta hogy''Izlik neki az ètel'' az en valaszom kiert nem volt joo???

4 éve

Vales72

Ha valoban az a jo forditas, hogy "izlik neki az etel" , akkor miert nem a her/him alakot hasznalja? Her/him= neki, vagy nem jol tudom? Miert nem "her likes the food"?

3 éve

G.Mate
G.Mate

???

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.