"Ichmages,wenneseinfachist."

Çeviri:Kolay olduğu zaman severim.

2 yıl önce

7 Yorum


ztrk915163

Bu cümlede çok alternatif tercüme var ama bakan yok

7 ay önce

pergamemo

basit olduğu zaman onu severim.

almanca cümlede iki kez "es" var. çeviri "onu" kelimesini kabul etmiyor.

2 yıl önce

Mervecelik48

aynı anlama gelen bişey yazdım.

1 yıl önce

-denizTARIK-

wenn eğer demek değil miydi?

1 yıl önce

Sak1959

bazen eğer bazen sürece anlamında kullanılıyor.ich mag es,wenn es einfach ist. cümlesinde ''sürece'' anlamında.

10 ay önce

naz516699

Kolay oldugu zaman seviyorum neden olmuyor dostlar

3 ay önce

Sevinc224157

basitse severim neden kabul edilmedi

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.