Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich mag es, wenn es einfach ist."

Çeviri:Kolay olduğu zaman severim.

1 yıl önce

6 Yorum


ztrk915163

Bu cümlede çok alternatif tercüme var ama bakan yok

5 ay önce

pergamemo

basit olduğu zaman onu severim.

almanca cümlede iki kez "es" var. çeviri "onu" kelimesini kabul etmiyor.

1 yıl önce

Mervecelik48

aynı anlama gelen bişey yazdım.

1 yıl önce

-denizTARIK-

wenn eğer demek değil miydi?

10 ay önce

Sak1959

bazen eğer bazen sürece anlamında kullanılıyor.ich mag es,wenn es einfach ist. cümlesinde ''sürece'' anlamında.

8 ay önce

naz516699

Kolay oldugu zaman seviyorum neden olmuyor dostlar

1 ay önce