"It is on top of it."

Fordítás:A tetején van.

February 19, 2014

15 hozzászólás


bence86

és miért az of it a végén? nem lenne elég hogy: it is on top ?

March 15, 2014

Ildiko_Kovacs

mert birtokos eset, top a tető of it annak a tetején, egyébként igy helyes, mint pl. another one, a másik egy, az angol igy használja, végül is ők tudják jobban:))) (vagy néha nem)

March 15, 2014

bence86

értem, köszönöm :)

March 15, 2014

KovcsJzsef15

A "Felül van"-t nem fogadta el, holott ez is azt jelenti, nem az alján, hanem a tetején van. Nem tudom elhinni, hogy ilyen szegényes az angol nyelv.

November 17, 2016

Katalin571415

Szerintem a "felül van" és a "tetején van" nem teljesen ugyanaz, jól lehet az irány megegyezik. Azt gondolom így a nyelvtanulás elején nem kéne leszegényesezni egy világnyelvet. Kétségtelenül más logikára épül, fogd fel úgy hogy jó kis agytorna.

October 14, 2018

kivancs77

miert nem jo a legtetejen? valaki forditsa mar vissza angolra Please :)

February 19, 2014

Ildiko_Kovacs

a legteteje nem forditható angolra szószerint, az angoloknál van csúcs és tető, enm fokozzák jobban.

March 12, 2014

kivancs77

Koszi

March 12, 2014

zoltancsergo

legfelül van? miért nem jó?

February 9, 2016

varga.tamas76

Legfölül nem tetszik neki...pedig szerintem jó az is...

January 3, 2017

varga.tamas76

Tetején van az sem jött be...hianyzott az "a"

January 3, 2017

KrauszMrta

Nekem is egy kissé nehezen jött össze a fordítás: "Ez a tetején van." De a hozzászólásokból látom, nem csak nekem esett nehezemre, ebből, egy értelmes, magyar mondatot fordítani!

April 3, 2018

Tams257109

Mindkét "it" után erős "sz" hang hallatszik!

November 27, 2018

Viktoria65708

A tetején van ez, ezt sem fogadta el...

May 22, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.