A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is on top of it."

Fordítás:A tetején van.

4 éve

12 hozzászólás


bence86

és miért az of it a végén? nem lenne elég hogy: it is on top ?

4 éve

Ildiko_Kovacs

mert birtokos eset, top a tető of it annak a tetején, egyébként igy helyes, mint pl. another one, a másik egy, az angol igy használja, végül is ők tudják jobban:))) (vagy néha nem)

4 éve

bence86

értem, köszönöm :)

4 éve

kivancs77

miert nem jo a legtetejen? valaki forditsa mar vissza angolra Please :)

4 éve

Ildiko_Kovacs

a legteteje nem forditható angolra szószerint, az angoloknál van csúcs és tető, enm fokozzák jobban.

4 éve

kivancs77

Koszi

4 éve

zoltancsergo

legfelül van? miért nem jó?

2 éve

KovcsJzsef15

A "Felül van"-t nem fogadta el, holott ez is azt jelenti, nem az alján, hanem a tetején van. Nem tudom elhinni, hogy ilyen szegényes az angol nyelv.

1 éve

varga.tamas76

Legfölül nem tetszik neki...pedig szerintem jó az is...

1 éve

varga.tamas76

Tetején van az sem jött be...hianyzott az "a"

1 éve

KrauszMrta

Nekem is egy kissé nehezen jött össze a fordítás: "Ez a tetején van." De a hozzászólásokból látom, nem csak nekem esett nehezemre, ebből, egy értelmes, magyar mondatot fordítani!

4 hónapja