A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She goes to the farm."

Fordítás:Elmegy a farmra.

4 éve

6 hozzászólás


kivancs77

no most vajh miert nem jo a gazdasag?

4 éve

fectroll
fectroll

Jelentsd!

3 éve

hejoe

Ez present simple így ez egy általános cselekvés miért nem jó ha jár

3 éve

vasvariistvan

Jelentsd!

1 hónapja

IldikPolny

Ez egyszeru jelen

5 hónapja

IldikPolny

Az angolban nincs külön menni es járni.Ha azt akarod kifejezni hogy jár akkor: rendszerint megy (usuell)

5 hónapja