1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The next coffee is yours."

"The next coffee is yours."

Çeviri:Bir sonraki kahve senindir.

February 19, 2014

58 Yorum


SerhatYurd

"Gelecek kahve senindir" cümlesinin de doğru kabul edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bildirim olarak da gönderdim


VernonWalter

bende gelecek kahve senindir demiştim


senersemra

sıradaki kahve sizin olabilir mi


ZraVena

Sanırım bence olabilir.


Nisa1183

Olur, ben sizinki dedim. Kabul etti. Ayrıca;;;; Your: Senin Yours: Sizinki


TersSimetr

Nihat bayraktar'ı tanıyormusun?


nilayiklim

Evet çunkü sıradaki kahve öznesi tek ve cansız varlık cansız varlıklar" it" dir it in yardımcı öğeside is


sevhi3

Doğru cevap o zaten ama diyeride kabul edilmeli


Enes_OZPOLAT

''diğer kahve seninki'' olamaz mı? türkçede hemen hemen aynı anlama geliyor.


Selcen_Ozturk

Türkcede de INgilizcede de ayni anlama gelmiyor. "diger kahve senin" dediginde muhtemelen ortada iki kahve var biri senin biri onun. burda ise bir sonraki, daha hazirlanmamis olan kahve onun.


tahahoca

Gelecek kahve seninkidir neden olmuyor


zeyneepb

hayir olamaz diger icin "another" kullanilir


BarisCanTapan

coffee yazarken bir harf eksik tuşladığım için yanlış dedi. 'coffe' diye başka bir kelime mi var ingilizcede?


frottce

Karşınızda insan değil, bir bilgisayar programı var sonuçta. Çalışma mantığı da bütün harfleri tek tek karşılaştırmak. Coffe diye başka bir kelime olup olmadığını bilme şansı yok.


HeiKwon

Hyr hatta coffè olarak geçiyor


batuhancan27

birsonraki kahfe sizinkidir dedim hatalı dedi sanırım kahve yi yanlış yazdığımdan


leyyla_1

Yours da s neden var


incikin_
Your: senin (ardından isim gelir)

Your coffee is on the table.
= Senin kahven masanın üstünde.

Yours: seninki (ardından isim gelmez)

This is my coffee. The next coffee is yours.
Bu benim kahvem. Bir sonraki kahve senin/seninki.


ahmettekin892885

Teşekkürler cok açıklayıcı oldu


alitoprak12

Çünkü iyelik anlamı katmış cümleye.


huriyim27

your possessive adjectives yani iyelik sıfatı yours ise possessive pronouns yani iyelik zamiri


MehmetKere

birdahaki kahve senindir dedim olmadı olması lazım


nurettin.gunsili

gelecek kahve sizindir doğru kabul edilmedi


helloduohello

"önümüzdeki kahve senin" neden olmuyor?


HeiKwon

Onümüzdeki bir kere in front


gkhangk0

The next food is yours, the next book is yours, the next pencil yours, the next ice cream is yours, the next toy is yours, the next clothes is yours, the next orange juice is yours, the next fruit juice is yours, the next job is yours, the next teacher is yours, the next classroom is yours, vs. vs.


nzlcnztrk

bundan sonraki kahve seninkidir cümlesi de kabul edilmeli bence aynı anlam


GizemKaratas

neden are yerine is kullanıldı


sedus1

sıradaki kahve senindir çevirisi dogru bir çeviridir bence


SerdalDura

The next için "Sonraki" doğru ifadedir.


SerdalDura

"yours" yerine "for you" da kullanılabilir diye düşünüyorum


nilayiklim

For you senin için demek Ozaman şöyle olurdu "Next coffee for you" (bir sonraki kahve senin için) olurdu. Cümle ise "the next coffee is yours(bir sonraki kahve senin) fazla benzemiyor ancak oladabilir


Okey84

Next kelimesinin kaç anlamı var bazı yerde "sıradaki, bir sonraki, gelecek" hangisi doğru nasıl anlatacağım


CanYula

Ben de "gelecek kahve senindir" yaniti verdim


VeliGNGR

sonraki kahve sizinkisidir. bunun nesi yanlış anlamadım


sametblbl

"gelecek" kelimesi de doğru olmalıdır.


AhmetNag

Bidahaki kahve seninki nesi yanlış?


huriyim27

önümüzdeki kahve seninki neden olmaz?


Burak.oktener

"sıradaki kahve senin " neden olmaz?


abdullah950462

geniş zamanlı cümlelerde am is are kullanilmiyor değilmiydi


OzkanBatma

The next cafe is your yazdım 1 harften yanlış dedi APTAL MISINIZ ?


EkremZiyaG

Nereye yadınız. Seçenek arasında yok. Ama bir kelimeside seçenekler arasında yok


Yunusbac1

Farklı şekilde ifade edilebilinir.


Sude_Arslan

bir sonraki kahve sizindir aynı şey olmuyor mu ama yaaa


hallilobi

Bu kahve sadece sevmeyi bilenler için


Yusuf945914

Gelecek kahve senindir dedim kabuk etmedi


Valtrex1

Sıradaki kahve seninki cevabı olmaz mı?


dadash992818

Bendde gelecek kahve senindir dedim kbul edilmeli


hakk563626

ipucunda" the next " yandaki olarak verilmiş


hakk563626

ipucunda" the next " yandaki olarak verilmiş


sibel196384

❤️The : tamlamadan önce gelmiş Next coffee


tutskiyancheck

bir sonraki kahve sana cevabımı neden kabul etmiyor


AgitYabala

Kelimenin altında yandaki yazıyor ama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.