1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The next coffee is yours."

"The next coffee is yours."

Çeviri:Bir sonraki kahve senindir.

February 19, 2014

54 Yorum

Konu önem sırasına göre

SerhatYurd

"Gelecek kahve senindir" cümlesinin de doğru kabul edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bildirim olarak da gönderdim

May 10, 2014

VernonWalter

bende gelecek kahve senindir demiştim

November 6, 2014

Irmakko

bende

May 25, 2015

Sude_Arslan

bende aynen öyle dedim

February 10, 2018

mehoner

Bence de serhat

February 9, 2018

senersemra

sıradaki kahve sizin olabilir mi

September 12, 2014

ZraVena

Sanırım bence olabilir.

November 2, 2015

Nisa1183

Olur, ben sizinki dedim. Kabul etti. Ayrıca;;;; Your: Senin Yours: Sizinki

February 8, 2016

TersSimetr

Nihat bayraktar'ı tanıyormusun?

August 20, 2017

huriyim27

is diyor

April 12, 2017

nilayiklim

Evet çunkü sıradaki kahve öznesi tek ve cansız varlık cansız varlıklar" it" dir it in yardımcı öğeside is

September 12, 2018

Enes_OZPOLAT

''diğer kahve seninki'' olamaz mı? türkçede hemen hemen aynı anlama geliyor.

July 17, 2014

Selcen_Ozturk

Türkcede de INgilizcede de ayni anlama gelmiyor. "diger kahve senin" dediginde muhtemelen ortada iki kahve var biri senin biri onun. burda ise bir sonraki, daha hazirlanmamis olan kahve onun.

August 29, 2014

tahahoca

Gelecek kahve seninkidir neden olmuyor

April 16, 2015

zeyneepb

hayir olamaz diger icin "another" kullanilir

October 4, 2015

BarisCanTapan

coffee yazarken bir harf eksik tuşladığım için yanlış dedi. 'coffe' diye başka bir kelime mi var ingilizcede?

April 25, 2015

frottce

Karşınızda insan değil, bir bilgisayar programı var sonuçta. Çalışma mantığı da bütün harfleri tek tek karşılaştırmak. Coffe diye başka bir kelime olup olmadığını bilme şansı yok.

August 24, 2015

HeiKwon

Hyr hatta coffè olarak geçiyor

May 17, 2016

batuhancan27

birsonraki kahfe sizinkidir dedim hatalı dedi sanırım kahve yi yanlış yazdığımdan

June 20, 2015

leyyla_1

Yours da s neden var

September 8, 2015

incikin_
Your: senin (ardından isim gelir)

Your coffee is on the table.
= Senin kahven masanın üstünde.

Yours: seninki (ardından isim gelmez)

This is my coffee. The next coffee is yours.
Bu benim kahvem. Bir sonraki kahve senin/seninki.

November 18, 2016

ahmettekin892885

Teşekkürler cok açıklayıcı oldu

November 13, 2018

alitoprak12

Çünkü iyelik anlamı katmış cümleye.

September 30, 2015

huriyim27

your possessive adjectives yani iyelik sıfatı yours ise possessive pronouns yani iyelik zamiri

April 12, 2017

MehmetKere

birdahaki kahve senindir dedim olmadı olması lazım

October 4, 2015

nurettin.gunsili

gelecek kahve sizindir doğru kabul edilmedi

October 5, 2015

ferdi48130

Kahveleri içinde birisi fala baksın Turkish coffee :)

November 13, 2015

helloduohello

"önümüzdeki kahve senin" neden olmuyor?

March 23, 2016

HeiKwon

Onümüzdeki bir kere in front

May 17, 2016

gkhangk0

The next food is yours, the next book is yours, the next pencil yours, the next ice cream is yours, the next toy is yours, the next clothes is yours, the next orange juice is yours, the next fruit juice is yours, the next job is yours, the next teacher is yours, the next classroom is yours, vs. vs.

July 7, 2016

nzlcnztrk

bundan sonraki kahve seninkidir cümlesi de kabul edilmeli bence aynı anlam

July 10, 2016

GizemKaratas

neden are yerine is kullanıldı

July 26, 2016

sedus1

sıradaki kahve senindir çevirisi dogru bir çeviridir bence

July 27, 2016

SerdalDura

The next için "Sonraki" doğru ifadedir.

September 21, 2016

SerdalDura

"yours" yerine "for you" da kullanılabilir diye düşünüyorum

September 21, 2016

nilayiklim

For you senin için demek Ozaman şöyle olurdu "Next coffee for you" (bir sonraki kahve senin için) olurdu. Cümle ise "the next coffee is yours(bir sonraki kahve senin) fazla benzemiyor ancak oladabilir

September 12, 2018

Okey84

Next kelimesinin kaç anlamı var bazı yerde "sıradaki, bir sonraki, gelecek" hangisi doğru nasıl anlatacağım

September 28, 2016

Adminofworld

bence is yerine are olmaliydi

October 7, 2016

CanYula

Ben de "gelecek kahve senindir" yaniti verdim

October 16, 2016

VeliGNGR

sonraki kahve sizinkisidir. bunun nesi yanlış anlamadım

October 17, 2016

sametblbl

"gelecek" kelimesi de doğru olmalıdır.

November 18, 2016

mhmmt213

"Sıradaki kahve sana gelsin " diye bir şey olsa olur muydu acep :D

February 1, 2017

AhmetNag

Bidahaki kahve seninki nesi yanlış?

March 25, 2017

huriyim27

önümüzdeki kahve seninki neden olmaz?

April 12, 2017

deniz.oktener

"sıradaki kahve senin " neden olmaz?

May 30, 2017

abdullah950462

geniş zamanlı cümlelerde am is are kullanilmiyor değilmiydi

August 7, 2017

OzkanBatma

The next cafe is your yazdım 1 harften yanlış dedi APTAL MISINIZ ?

August 16, 2017

EkremZiyaG

Nereye yadınız. Seçenek arasında yok. Ama bir kelimeside seçenekler arasında yok

September 28, 2017

Yunusbac1

Farklı şekilde ifade edilebilinir.

October 7, 2017

isimsizguzel12

Takip edermisiniz?

December 29, 2017

Sude_Arslan

bir sonraki kahve sizindir aynı şey olmuyor mu ama yaaa

February 10, 2018

Halilbrahi476735

Bu kahve sadece sevmeyi bilenler için

December 20, 2018

Yusuf945914

Gelecek kahve senindir dedim kabuk etmedi

May 31, 2019

Valtrex1

Sıradaki kahve seninki cevabı olmaz mı?

August 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.