1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man's shirt is red."

"The man's shirt is red."

Fordítás:A férfi inge piros.

February 19, 2014

8 hozzászólás


RobertGodo76

a póló "t-shirt", nem?


radnaitomi

De, elvileg az! :) Nagyrészt a'shirt' szót az ingre használják, és a 't-shirt' pedig a póló. De előfordul, hogy a pólót is simán 't-' nélkül, 'shirt'-nek hívják. Ment is erről már vita másik mondatnál, hogy melyik szótár hogy definiálja, és vajon belefér-e a póló a 'shirt' szó definíciójába. (Némely szótárban határozottan igen, ettől függetlenül sok anyanyelvi szerint nem. :)) A Duo mindenestre mindkettőt elfogadja, amivel szerintem nincs nagy gond. Persze ettől mi még használhatjuk a 'shirt'-öt főleg az ingre. :)


DavidMarcel1

EZ NEKED KÉRDÈS HOVA SULZEDUNK MEG


kondex

A "férfi ing piros" miért nem jó?


Polgrkos1

mert az ő inge piros. a férfié!


sajt99..

a férfiak pólója piros az mért nem jó????????????????


radnaitomi

mert a 'man' szó egy férfit jelent (ez az egyes számú alak). A többes számú alak 'a' helyett 'e'-vel van írva:

  • man = férfi

  • men = férfiak


ujvaripistu

Inge? Nem inkább ingje?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.