A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"For his culture, it is necessary that he travels."

Fordítás:A kultúrájához szükséges, hogy utazzon.

4 éve

16 hozzászólás


molnar.viki

A "szükséges utaznia" is ugyanazt jelenti,mint a "szükséges, hogy utazzon". Ettől eltekintve, nem mondunk ilyen mondatot magyarul.

4 éve

Arghk83

ennek a mondatnak mi értelme?

4 éve

estikebodza

Szerintem nem értelmes ez a mondat. Mert vagy "a kultúráltságához szükséges", vagy "az ő kultúrájában szükséges". Teljesen mást jelent ugyan a kettő, de még mindig magyarosabbak és értelmesebbek.

4 éve

kogu4
kogu4

v.ö.: My parents come from different cultures. A szüleim eltérő kultúrákból származnak.

2 hónapja

andraaska

Kulturájához is jó

4 éve

PterGyrks

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

4 éve

aptg.gabi

A kultúrája számára fontos, hogy utazik.

ezt is elfogadta, de még ez is furi :)

4 éve

susztarl

Igaz:-)

4 éve

DeBay

"A kultúrájához az szükséges hogy utazzon." Kijavítása: "A kultúrájához szükséges hogy utazzon

4 éve

-Bagoly-

Nekem abból van elegem, hogy lépten-nyomon a névelők miatt nem fogadja el. Ebben az esetben nem találtam szükségesnek, hogy beszúrjak egy a-t. :(

4 éve

aptg.gabi

jelentsd!

4 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Én automatikusan " A kultúrájához tartozik az utazás" fordítottam, de nem mertem elvállalni az esetleges hibát.

3 éve

Lajoshollosi

Így ki beszél?

3 hónapja

OldAkita

Annyira szeretném hogy a kúltúrámhoz nem csak az tartozna hogy naponta ingázok a munkahelyem és az otthonom között, hanem pl olyan hogy Madagaszkár és a Seycelle szigetek és más paradicsomi helyek között utazgathatnék. Az melyik népcsoport amelyiknek ilyen kúltúrája van? :-)

2 hónapja

horvath954

Nagyon magyarosssss

2 hete

WiedermannD

A művelődéséhez fontos, hogy utazzon!

1 napja