1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "These scissors do not cut we…

"These scissors do not cut well."

Μετάφραση:Αυτό το ψαλίδι δεν κόβει καλά.

November 18, 2016

6 σχόλια


NikGianno

δεν σημαινει αυτα τα ψαλιδια?


mizinamo

Και αυτό.

Στα αγγλικά τα ψαλίδια είναι πάντοτε στο πλυθηντικό, έτσι "scissors" είναι είτε ένα ψαλίδι είτε μερικά ψαλίδια.

Έτσι και π.χ. trousers/pants (παντελόνι), glasses/spectacles (γυαλιά - πλυθηντικό και στα ελληνικά) κ.α.


kbzavolas

Αυτά τα ψαλίδια δεν κόβουν καλά.


spiros552035

το these δεν εχει σταθερη μετφραση; Αλλες φορες μεταφραζεται ως :αυτο ,και αλλες ως: εκεινο .


dimitrisliberis

αυτά τα ψαλίδια δεν σημαίνει αφού είναι στο πλυθηντικό


tlSlD7pP

Γεια! Να θυμόμαστε τα δύο σκέλη , γι'αυτό είναι πληθυντικός.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.