Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are beautiful, my sister."

Çeviri:Kız kardeşim, sen güzelsin.

0
4 yıl önce

27 Yorum


HasanKARATEPE

Sen benim güzel kız kardeşimsin desek??

3
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

you are my beautiful sister olur o zaman

24
Cevap ver4 yıl önce

uclt

Olabilir

-7
Cevap ver3 yıl önce

DuoLingoCu24

sen benim güzel kardeşimsin olmuyack mı

-9
Cevap ver3 yıl önce

MuratYuksel44

My sister yan tümce olarak ayrılmış, ana tümceye ekleyemezsiniz ne yazık ki:)

-2
Cevap ver3 yıl önce

eceqea

Bacim sen guzelsin neden olmaz yada sen guzelsin bacim

0
Cevap ver3 yıl önce

nebiokan

Bencede olmasi gerek cunku bazi yerde bacim diyo bazi yerde kiz kardesim diyor sonrada bacim diince kabul etmiyor

-6
Cevap ver3 yıl önce

dilara04

Bu soruyu sonunda doğru yaptım

0
Cevap ver3 yıl önce

Aygn07

Sen guzelsin abla dedim yanlis dedi ablam olmaliydi ama bence ben cevabim da kabul edilmeliydi.. (((

0
Cevap ver3 yıl önce

tue371421

Güzelsin kardeşim dedim kabul etti

0
Cevap ver2 yıl önce

BurakErdogan09

Bunların hepsi doğru

0
Cevap ver1 yıl önce

NisaNur924662

Güzelsin bacım da kabul edilmeliydi

0
Cevap ver9 ay önce

kanbay

Bacım sen güzelsin. Yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver4 ay önce

k_maras_umut

Cumlede anlam eksikliği var kız kardeşim güzelsin olması gerek

-1
Cevap ver3 yıl önce

HasanAkdoa

Bacı türkçe' de kız kardeş, abla... anlamındadır.

-2
Cevap ver2 yıl önce

fatihkarad14

Kim öyle derki şu hayatta dese bile dalga geçmiştir aslında

-2
Cevap ver2 yıl önce

cankb1

Güzelsindir kız kardeşim kabul etmedi

-3
Cevap ver3 yıl önce

alfacici

Cok sacma ve dusuk bir cumle.

-4
Cevap ver3 yıl önce

emreozupek

Kimden öğrenmişler. Bu türkçeyi benim ablam da ne böyle

-5
Cevap ver3 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

Bunlar da hiç Türkçe bilmiyo! "bacı" dersin olmaz "it" dersin olmaz "yapıyom–ediyom" dersin o da olmaz.cık cık cık

-5
Cevap ver2 yıl önce

fatihkarad14

Böyle saçma bir çeviri olamaz

-5
Cevap ver2 yıl önce

YiitDemire2

Ne saçma bi cümle

-5
Cevap ver2 yıl önce