1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The meal includes soup and w…

"The meal includes soup and wine."

Çeviri:Öğün çorba ve şarap içerir.

February 19, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

camgezer

Yemeğe çorba ve şarap dahil?

April 12, 2014

Greenfairy0

öğün çorba ve şarap içerir

June 5, 2018

murat.erta

Illa icerir olacakmis dahildir olmuyo. tam komedi bunlar ya ingilizceden soguttunuz be.

July 19, 2014

HKKN

Yemekte çorba ve şarap var. olmaz mı?

February 19, 2014

pelin48

Türkce düsünürsek uyar. Ama tam ceviri yaptıgımızda includes fiilinin tam karsılıgını vermedigi icin cevabınız yanlıs olur burada.

April 19, 2014

TanerSARGIN

Neden olmasın. Öğün çorba ve şaraptan ibaret ise yöneticilerin söyledikleri doğru, ama yemekte diğerlerinin yanında çorba ve şarap var ise o zaman Yemekte çorba ve şarsp var. Kabul edilmeli. Ya da yemeğe çorba ve şarap dahildir de kabul edilmeli.

October 2, 2018

kickrools

arkadaşım çorba ve şarabın yerini değiştiriyorsun kabul etmiyor bu nasıl bir mantık?

December 7, 2014

aylin3333

içermekte olmaz mı?

January 10, 2015

meminctnky

Dahil dersen sanki yenekte yokta sonradan ekleniyormuş gibi anlaşılır Icerir dedigin zaman öğünün içinde hem yemek hem çorba hemde şarap olduğu anlaşılır

April 12, 2018

Greenfairy0

öğün çorba ve şarap içerir. İngilizce öğrenirken ingilizce düşünmeniz gerek. Türkçe değil

June 5, 2018

TanerSARGIN

Yemeğe çorba ve şarap dahil. Doğrusu bu olmalı. Aksi taktirde öğün çorba ve şaraptan ibaret olduğu anlaşılır.

October 2, 2018

Zmrt704071

Valla adamın siniri bozuldu.Çorba ve şarapın yerini yanlış yazdım diye yanlış verdi.Allah Allah ya

October 8, 2018

Tubagkta2

bende aynı yanlışı yaptım

October 14, 2019

HlyaCihangir

Sitede ''İnclude'' fiili ile kurulan değişik cümlelerde iki farklı çeviri kabul görüyor. 1-Öğün çorba ve şarap içerir./2- Çorba ve şarap öğüne dahildir. Özne ve nesneler farklı olabilse de kalıp aynı. o zaman bu sorunun cevaplarında 2. şık neden kabul edilmiyor? Rapor ettim; ama neden? Yanlış mı yoksa şıklarda eksik mi? Ya da diğer sorulardaki cümlelerde mi farklılık var? For example; They include the doctors.=Doktorlar onlara dahildir./Onlar doktorları dahil ederler.

January 26, 2019

Nurin563868

Öğün şarap ve çorba içerir dedim yanlış dedi

September 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.