"He cooks a strawberry."

Çeviri:O bir çilek pişirir.

4 yıl önce

179 Yorum


edaabalcii

Aranızda çilek pişirmiş biri var mı ? İlk defa duyuyorum!

4 yıl önce

EREKKER

Belki recel yapacaktir. :)

4 yıl önce

nsnaltun

çilek reçeli yaparken çilek pişirilmez ince ince kesilir ozamana kadar şekerli su bir tencerede kaynatılır su kaynayınca çilekler dökülür üzerine biraz daha şeker ilave edilir sonra zamana bırakılır . hiç bir reçel (ne reçeli olursa olsun) pişirilmez kaynatılır.

2 yıl önce

simay2007

zaten reçel için bir değil bir sürü çilek gerekir

2 yıl önce

nsnaltun

Evet haklısın

2 yıl önce

MetinAydinn
MetinAydinn

Bir sürü çilek demek içinde " a lot of strawberries" yazmak gerekir. :)

3 ay önce

nsnaltun

aynen simay2007

2 yıl önce

Abdlbaki557329

Gerekli şartlar oluşturulursa bir tane de yeterlidir

3 ay önce

fuatfrt

İngilizce öğrenmeye gelip çilek reçeli tarifi öğrenmek...

7 ay önce

Eda442523

Güldüm hkdjskafj

4 ay önce

Hatice_Zeynep

sağol tarif için :)

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Bence sol olsa daha iyi olur

1 yıl önce

Murat478789

Tabi kaynatmak için soğuturuz ':)

2 yıl önce

kaancan3434

Ve boylecelikle de recel nasil yapilir ogrenmis olduk

1 yıl önce

mer426956

tarifini verdin evde yaparım

6 ay önce

zkan415787

tarif icin teşekkür ederim nsnaltun

1 ay önce

kumru52922

Hey maşallah

1 yıl önce

Nazan531435

Ooooo sende tarif veriyorsun konu nasil yapildigimi

1 yıl önce

cihan829677

BUZ DOLABINDAMI YAPIYORSUNUZ SİZ PİŞİRMEDEN İLGİNÇ :)

1 yıl önce

yldrm72

Sakin ol :) tarif verdin resmen

1 yıl önce

sevince1

Seftali kebabi olursa elin ingilizi cilegi pisirmez mi..

1 yıl önce

Eylem377458
7 ay önce

Eylem377458

Eda Balcı haklısın

7 ay önce

tutku191734

Ben

3 ay önce

FrhadGzlov

hayir abla

1 ay önce

slhcskntuna

Sigirmisin sen ya ? Siktirgit burdan!

1 yıl önce

Nursena_TOPAL

Lütfen düzgün konuşur musunuz!

1 yıl önce

Zembereck

benim aklıma reçelden bağlantı kurmak geldi de soruyu hazırlayan reçel düşünerek yapmamış o belli :)

3 yıl önce

nsnaltun

zaten hazırlanan soruların çoğu anlamsız

2 yıl önce

eserten85

anlamsız olması dağa iyi anlamsız bir kelimeyi çevirmeyi becerebiliyorsan anlamlı sana dağa kolay gelir

2 yıl önce

almilaerbe

aynen

1 yıl önce

ruhawi

Hayret, buradaki onlarca kullanıcı çileğin pişirilemeyen bir şey olduğunu yazma gereği duymuş bravo sayın aynştayn kardeşlerim. :)

Bana göre bu tarz sorular reel hayatta mantıksız dahi olsa asıl amaç bizi '' ya bu soruda bunu demiş olabilirler mi'' ikilemine sokup, sorgulatıp doğru bildiğimizin arkasında olmamız gerektiğini kavratmaktır. Mesele çileğin pişirilemeyen bir yiyecek olduğunu farketmek değil.

2 yıl önce

adrenalin2015

Bu açıdan bakmamıştım. Çok teşekkürler :)

2 yıl önce

emir448503

bravo aynştayn kardeşim güzel tespit

11 ay önce

nsnaltun

Peki seninkine ne demeli! Sayın dahi kardeşim. Sana mı kaldı bu insanların neyi tartışıp neyi tartışmadığı. Sana mı kaldı bu cümleyi sorgulayıp, sorgulatmaları. Sana mı kaldı bu insanların özgür düşüncelerini paylaşıp paylaşmamaları.

Yani bu gönderiler tek tek sana mı yazılıyor. Yani sanki herkez seni muhattaba alıyor da.Gelen mesajlar seni rahatsız mı ediyor . Söyle eğer rahatsız ediyorsa hemen keselim . Seni ne ilgilendiriyor. Belki insanlar hem İngilizce öğrenmek hem eğlenmek istiyor.Bu yazdıklarımın hiçbiri seni ilgilendirmiyor bu yüzden bu insanlara böyle alaycı bir tavırla yaklaşamazsın. Yok aynştayn kardeşlerim falan sen kendini ne sanıyorsun ruhawi bey. Öyle kolay değil bu insanlara laf etmek

Biliyorsan,her koyun kendi bacağından asılır...

2 yıl önce

yldrm72

Cok salaksin keske olsen :)

1 yıl önce

Esra263273

Ne alaka kardeşim bu uygulamanın amacı belli çileğin pişirilip pişirilmemesine yorum yapma tartışma uygulaması değil.

1 yıl önce

neslinci

onceki soruda cook yerine yapar yazinca kabul etti ama bunda etmiyo

3 yıl önce

almilaerbe

bende de

1 yıl önce

enes768414

biz bunca zamandır çiğ çiğ yiyomuşuzda haberimiz yokmuş

2 yıl önce

almilaerbe

:)

1 yıl önce

nsnaltun

gerçekten komik:):)

2 yıl önce

vahdet9

birazda komik bi site ama bi o kadar da güzel :)

3 yıl önce

burakhan03

ve mantık koşarak uzaklaşır

2 yıl önce

SmilingRai

Mantıksız olsada soruları seviyom ya bide yorumları. Böylece ingilizce eğlenceli oluyo :D

1 yıl önce

kksp06

onun çilekli yemeği diye salladım kabul etti. çilekli turta ile bağlantı kurdum ama mantıksız tabi

3 yıl önce

nsnaltun

evet çilekli turta olabilir

2 yıl önce

Mehtap707679

Çileği kızartım yicem

1 yıl önce

ipek20071

yok artik dunyada bir ilk! cilek nasil pisirilir! ( bu nedir yaa :) )

1 yıl önce

Wholtran

Ben cilegi mangalda sevrrim:)

1 yıl önce

Ramazan997950

Ben şahsen aşçiyım bu güne kadar çilek pisirmedim

1 yıl önce

AykutKaraa1

Mamyak herhalde, çilek pişiriyor. :V

1 yıl önce

lakman2

Çilek pişirilir mi? Benim aklım karıştı

1 yıl önce

metin334

Vay be bu uygulama ile çilek de pişirdik!!

1 yıl önce

burcinb00

Aranızda çilek pişiren biri var mı

1 yıl önce

selin44343

Haha

11 ay önce

Burakevik8

Ne de güzel olur şimdi

11 ay önce

AyYiyenKz

Pişirirlerse pişirsinler ingiliz kafasına laf söyleyemeyiz

10 ay önce

didembozku2

Zaten biz always çilek pişiririz

10 ay önce

Ada790317

çilek pişrmek ne? ne saçma

10 ay önce

CemileToke

Ne değişik bir cümle biz çileği meyve olarak tüketiyorduk ama

10 ay önce

Kbra704547

Çilek pişer de biz mi bilmioz işe bak

10 ay önce

nazl87318

Çilek pişirmekmi ;-) ;-) ;-) ;-)

10 ay önce

Yamur116781

çilek pişer mi ya

9 ay önce

Serra127279

Saçmalık çilek pişirilir mi?

9 ay önce

EsmaKurt

Çilek pişirmek nedir

9 ay önce

vuslatoral

Ben o bir tane cilek pisirir yazdim kabul etmedi nedeni sizc nedir

9 ay önce

Mustafa64853

EVET EVET ÇİLEK PİŞİRDİM

8 ay önce

AzraUzan

Her gün çilek pişirim

8 ay önce

osman461363

He cooks a strawberry

7 ay önce

Raptiyeraprep

Cümleler biraz daha mantıklı olsa keşke

7 ay önce

gunes_b

nefret ettim çilekten

5 ay önce

Ezgisahins

Çilek pişirmek ne amk

5 ay önce

Semihcetin99

Çilek pişirmek

2 ay önce

Mahir750077

Takip edin

2 ay önce

Resul447441

Çilek pişirmek mi

3 hafta önce

Murat478789

Çileği pişirirsem pişiririm. ya altmış yorum nedir arkadaş . İşsiz gibi yorum yazmayın. Özet: Alkış

2 yıl önce

nsnaltun

sende işsizsin demkki

2 yıl önce

bemamakagm

Çilek pişirmek ???????

2 yıl önce

Thetson

Mutfağa gidiyorum çilek pişiricem :D bu sitenin cümlelerinin anlamsız olmasını seviyorum dostum

2 yıl önce

Ekicimiray

Çilek pişiyor mu

2 yıl önce

evvalKinal

Anlamsız

2 yıl önce

Rock_Roll

Bir insan neden çilek pişirir :D

2 yıl önce

Nehir421534

Cilek pişirmek? Dnbxdhvh

2 yıl önce

seyit916862

Çilek pişirir de nedir ya

2 yıl önce

Ferdisen09

abi kuralına göre göstericem diye saçma sapan cümleler kuruyorlar

1 yıl önce

zeynepgkme2

Çilek pişirilmeeeeeeeeeeeeez!!!!!!

1 yıl önce

Neva926899

Doğru yaptım

1 yıl önce

SUPERSENA

ben bir ara ingiltereye gitmiştim orda pişiriyorlar ben yedim ve pişirdim

1 yıl önce

Hava164395

Çilek pişirilir mi

1 yıl önce

ZeynepSudeOktem

Hemen mutfakta çilek pişiriyorum.

1 yıl önce

2004yusuf

Çilekdemi pişiyomuş

1 yıl önce

BilalS_1979

Çilek pişirmek, şaka mı???

1 yıl önce

AysuErdoan

çilek yetişirir pişirilmez ki

1 yıl önce

AlihanTpc

o çileği pişirir le o çilek pişirir arasında ne fark var

1 yıl önce

bilgekaganylmz

"The" strawberry

1 yıl önce

zopa1971

şu an itibariyle yorumları okuma ve yazmayı bırakıyorum

1 yıl önce

RumeysaNur517328

Az mantıklı cümleler kursalar yaa

1 yıl önce

bilgekaganylmz

O dediği kişi galiba çileği çiğ yiyemiyor

1 yıl önce

1duygu

Acaba çilek nasıl pişirilir?! Ben kaynatılır diye biliyorum.. allahım ya ilk gördüğümde güldüm.

1 yıl önce

BurakErdogan09

Cümleleri okuyun benden tavsiye

2 yıl önce

HaticeAkso17

a eklemedim gene kabul etti yani bi tane pişirmicek cümle bozuldu mu simdi :)

1 yıl önce

Nagehan271121

Çilek pişirilir mi ya reçel mi bu :))))

1 yıl önce

zekionur

Çilek pişirmek??

1 yıl önce

Servet11

çilek pişirmek!

1 yıl önce

Kevser61306

Çilek pişirmek hajhasd

1 yıl önce

zeynepgkme2

Cilek pisermi hic laaaaaaaaaas

1 yıl önce

zeynepgkme2

Uydurmasınlaaaaaar

1 yıl önce

10187438664

çilek pişiren aranızda varmı yani sahiden

1 yıl önce

DOANUR2121

İlk defa cilek pisircem bakalim ne olcak

1 yıl önce

KliMali

Abi bana ordan bi pişirilmiş çilek versene!

1 yıl önce

vahit665974

He is cooking strawberry aynı anlamda

1 yıl önce

Emine286194

İngilizler çilek pişiriyor heralde :)

1 yıl önce

KaanHarunn

Benimki diru

1 yıl önce

Songlnal

Mantıklı

1 yıl önce

DarkStorm10

Geniş zaman olduğunu nasıl anlayıp -s takısını ne zaman getiricez?

1 yıl önce

sevince1

Ooooooo i make cilek kebap :)

1 yıl önce

sangen3
1 yıl önce

nisa331255

Yanlışlari bulmak için mi uygulamayı kullaniyorsunuz ne farkeder çilek yada başka bir şey

1 yıl önce

DemirAylak

Izgarada dehşet gider :P

3 yıl önce

Kyo28

" o , çilek pişirir " mi o.O

( İngilizlerden her şey beklenirdi de.. bu kadarı da değil :D )

2 yıl önce

kran92628

Duolingo cok guzel birsey bayiliyorum ya

2 yıl önce

Vanilla2323

Çilek pişirilmez kaynatılır diyen zeki arkadaşım kaynatmak ne halt o zaman? Sen bir şeyi nasıl pişiriyorsun?

2 yıl önce

nsnaltun

kaynatmak suyun içine koymak demek ama pişirmek daha farklı bir anlama geliyor zeki olmayan arkadaşım

2 yıl önce

melike340595

Kelime dağarcıgini gelistirmek icin yapiyorlar

2 yıl önce

bilginolur

bi garip geldi soru bana

2 yıl önce

Muhammedeh5

Araya 'bir' yazmadım yine de doğru dedi. ..?

2 yıl önce

Ruzgar427327

Ćilek pişirip reçel olur

2 yıl önce

YkselUyar

Evet bencede reçel yazmislar.

2 yıl önce

zeyzeyzim

biraz mantıklı cümleler lütfen ya bu nedir !

2 yıl önce

BurakErdogan09

He cooks a strawbery o bir çilek pişirir anlamına gelir.

1 yıl önce

busenurerol

AYNISINI YAZDIM YANLIŞ DEDİ NEDEN

1 yıl önce

atakanmert1

S takısının akılda kalması için böyle bir örnek vermişler galiba

4 yıl önce

omergstarik

Öğrenmenize bakın amma boş muhabbet dönüyor burda da

3 yıl önce

nsnaltun

sen de zaten dış kapının dış mandalısın madem boş niye okuyordun yorumları ingilizceni geliştirsene

2 yıl önce

Gokhan884152

Çilek pişirmek tabiri de baya ilginçmiş :)

3 yıl önce

UgurUylas1

Çilek pişiriliyorsa: Bunun 1'i 10'u olmaz :) Pişirilen bir şey zaten. Annem çok pişirirdi; çilek reçeli yaparken :D Sayıya takılmayın;)

2 yıl önce

emrahgok_

reçel yapacak belki. kızmayın hemen ;)

2 yıl önce

nsnaltun

sen yorumları okumadan yazıyorsun herhalde ben burda ne anlatıyorum çilek reçeli yapmak için çilek pişirilmez şekerli suda kaynatılııııııır

2 yıl önce

raxlan09

Burada "Çok Saçma" gibisinden diyenler için burda size grammar'ı öğretmeye çalışıyor.

2 yıl önce

KaanOski03

deniycem :D

2 yıl önce

berra328802

Cçok saçma bir cumle

2 yıl önce

YumakAl

Çilegin ilk defa pisirildigini burda duydum

2 yıl önce

berat140

MAL DUOLİNGO

1 yıl önce

rikimartin2

A neden kullanılmış ?

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Orada bir hata var gibi geldi bana. Çileğin pişirilmesini geçtim de neden bir? Hiç mantıklı değil.

4 yıl önce

yasemin.ca2

Belki adam bir çilek pişirmek istiyordur iki değil, bir de bunu düşunmek lazım :D

3 yıl önce

Aoo_1453
Aoo_1453

çünkü strawberry yani çilek ingilizce dil bilgisi kurallarınca sayılabilir (countable) isim olduğundan sayılabilir bütün nesnelerden önce a/an/the/few/my/your vs gibi ifadelerden biri gelmek zorundadır.

skill/en/Basics-1

temeller 1 ipuçları'nda a-an / the konusu

saygılarımla

3 yıl önce

ghostfacers01

biri kullanmassanda kabul ediyor takılma

3 yıl önce

nsnaltun

aynen

2 yıl önce

cagdasingo

sayılamayan olduğu için sanırım. emin değilim

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

Ben de onu diyorum tek bir tane çilek pişirilmez sonuçta "bir çilek" demek çok saçma geldi bana.

4 yıl önce

sadkbykba

A yerine belki the denilebilirdi...

4 yıl önce

enes1234567

çilek pişirilirmi yav

3 yıl önce

mehmet.azra

Çilek pişirilen bişey değil

3 yıl önce

derya816

REÇELDİR REÇEL:))

3 yıl önce

pinkwine91

çilek pişirmek :D

2 yıl önce

AyMert47

Çilek pişirilirmi ben mi yanlış biliyorum

2 yıl önce

Wkeas

pişirir yerine yapar dedim kabul etmedi

2 yıl önce

ckrmahmut

fillerin pilav yediği yerde çilek pişirmenin neyi anormal? :)

2 yıl önce

berbeyboz

Çilek pişirilir mi?

2 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Bu cümleye gerek yok

2 yıl önce

ByJ9

Is she insane? Why cook strawberry

2 yıl önce

remzi70398

Çilek pişirmek hmmm ilginç

2 yıl önce

sheokey

Cilek yedi deselermis bare

2 yıl önce

DURMUALDur

Cook =pisirmek Cooks =ascilar demek

2 yıl önce

Whiskeyice

Nasıl bişeysin sen ingiliç çe , Ç ile. ulan çilek pişirmek , köpekle konuşmak, mor fil ne demek lan... gavurun dölleri.. neyse sakinim

2 yıl önce

sila_68

çilek nasıl pişirilir ya

3 yıl önce

mburak07

yukarıda arkadaş cevabını vermiş reçel için pişiriyorlarmış!

3 yıl önce

nsnaltun

Çilek reçeli çileği pişirerek değil kaynatarak yapılır çilek reçeli nasıl yapılıyor öğren sonra konuoş

2 yıl önce

SeferC

kaynatınca ne halt yapıyorsun türkçeye çevirince mantıksız çıkıyor o kadar

2 yıl önce

34melih07

çilek pişirmek nedir?

3 yıl önce

damlaemiri

Çilek pişirilmez saçma bir soru

3 yıl önce

fuatfurkanbas

Çilek hiç pişer mi

3 yıl önce

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.