"He cooks a strawberry."

Çeviri:O bir çilek pişirir.

February 19, 2014

78 Yorum
Tartışma kilitli.


edaabalcii

Aranızda çilek pişirmiş biri var mı ? İlk defa duyuyorum!


EREKKER

Belki recel yapacaktir. :)


nsnaltun

çilek reçeli yaparken çilek pişirilmez ince ince kesilir ozamana kadar şekerli su bir tencerede kaynatılır su kaynayınca çilekler dökülür üzerine biraz daha şeker ilave edilir sonra zamana bırakılır . hiç bir reçel (ne reçeli olursa olsun) pişirilmez kaynatılır.


fuatfrt

İngilizce öğrenmeye gelip çilek reçeli tarifi öğrenmek...


simay2007

zaten reçel için bir değil bir sürü çilek gerekir


MetinAydinn

Bir sürü çilek demek içinde " a lot of strawberries" yazmak gerekir. :)


Kaankrcn35

Duolingo'da çilek reçeli tarifi öğreneceğim hiç aklıma gelmezdi.


Muhammed763642

Pisirmek cesitli yollarla yapilir kizrtmak kozlemek kaynamak vb. Buda pisirmeye girer .


kaancan3434

Ve boylecelikle de recel nasil yapilir ogrenmis olduk


Murat478789

Tabi kaynatmak için soğuturuz ':)


zeykan415787

tarif icin teşekkür ederim nsnaltun


selishous

dil öğrenmeye gelip çilek reçeli tarifi öyrenmek:)


Bediha06

Su koymaya gerek yok bence şeker onu sulandırır bekleme esnasında


Asmin364397

Senin dediğin de "kaynatma" bir pişirme yöntemidir. Pişirme genel bir kavram. Pişirme yöntemlerine ; kaynatma , ızgaralama , haşlama , tütsüleme , fırınlama , kızartma gibi birçok örnek verebiliriz. Yani pişirme bunların hepsini kapsıyor.


emekliyorum

Seftali kebabi olursa elin ingilizi cilegi pisirmez mi..


thedeep16

tam ben yazacaktım sen yazmışsın:)


MasterofSex

Amaç,öğrenmek için akılda kalıcı ilginç cümleler kurmak.


Bediha06

Bir tane pişirmek olmaz en az yarım kilo yada bir kilo alıp reçel yaparız biz


ruhawi

Hayret, buradaki onlarca kullanıcı çileğin pişirilemeyen bir şey olduğunu yazma gereği duymuş bravo sayın aynştayn kardeşlerim. :)

Bana göre bu tarz sorular reel hayatta mantıksız dahi olsa asıl amaç bizi '' ya bu soruda bunu demiş olabilirler mi'' ikilemine sokup, sorgulatıp doğru bildiğimizin arkasında olmamız gerektiğini kavratmaktır. Mesele çileğin pişirilemeyen bir yiyecek olduğunu farketmek değil.


adrenalin2015

Bu açıdan bakmamıştım. Çok teşekkürler :)


minaertul

Doğru özür dileriz dimi arkadaşlar çok mantıklı biz öğrenmek için bu uygulamayı yükledik doğru soylüyor


emir448503

bravo aynştayn kardeşim güzel tespit


enes768414

biz bunca zamandır çiğ çiğ yiyomuşuzda haberimiz yokmuş


neslinci

onceki soruda cook yerine yapar yazinca kabul etti ama bunda etmiyo


vahdet9

birazda komik bi site ama bi o kadar da güzel :)


burakhan03

ve mantık koşarak uzaklaşır


Fabe_Fatih

Ejwksjjsskjdjdjssjsjsksjshwhwhqhusısısosıwwj


SmilingRai

Mantıksız olsada soruları seviyom ya bide yorumları. Böylece ingilizce eğlenceli oluyo :D


Wholtran

Ben cilegi mangalda sevrrim:)


Ramazan997950

Ben şahsen aşçiyım bu güne kadar çilek pisirmedim


AykutKaraa1

Mamyak herhalde, çilek pişiriyor. :V


didembozku2

Zaten biz always çilek pişiririz


MuammerUzu1

Tek bir çilek pişirince, kendisine fazla gelmesin.


metin334

Vay be bu uygulama ile çilek de pişirdik!!


burcinb00

Aranızda çilek pişiren biri var mı


Burakevik8

Ne de güzel olur şimdi


CemileToke

Ne değişik bir cümle biz çileği meyve olarak tüketiyorduk ama


osman461363

He cooks a strawberry


Anti_Mehmet

Ingilizceyi olmasa da, hergün duzenli bir adet çilek pişirmeyi öğreneceğiz.


minaertul

Çilek pişiren birini gördünüz mü öyle saçma ki


minaertul

Birileri beni takip edebilirmi takibe ihtiyaç duyuyorum ,lütfennnnn!!!


minaertul

Beni takip edeni bende takip ederim lütfen beni takip edi


minaertul

Profilimi çilek pişirip yiyen kiz koyucam


berfin477994

Çilek pişirilir mi olum


Ebrarotou

Çilek pişirmek?


longhairman

Aranizda sadece bir tane cilek pisiren var mi?


emine402259

Hahahahah muhabbete gel


Irmak89899

Abi doğru yaptım da çilek pişirmek ne alaka


Irmak89899

Sağolu tarif için


ZelalDulka

yav bu ne bicim soru


Light.Hikari

Çilek pişirmek, reçel, arkadaşlar bu uygulama dil öğrenmek için var! size ne oluyor?


BeyhanYaln

Pişirire bastığım halde saymadı.çok sinirliyimmm


tarsius33

Bir çileği pişirdiğime değmez :)


fatih707299

Pişer bence reçel için


lilisa_

Çilek pişirmiş biri var mı ?İlk defa duyuyorum !


songull2006

O bir çileği pişirir dedim yanlış dedi


Beng482993

Ananası pişirip hamburger yapıyorlar, ananaslı et de var, hem de bayağı ünlü diğer ülkelerde. İlla ki çileği pişiren de vardır.


tayyfun

Why do you need to cook a strawberry


tayyfun

Why do you need to cook a strawberry?


nooman5

çileği pişirmek anlamsız, bir adet çilek pişirmek ise tam bir deli işi..


DuruKandemir

burada cümlelerin mantıklı olmasına gerek yok amaç öğrenmek


AliYlmazAy

"She cooks a strawberry",Sesli Cümlesinin Tercümesin de!... "He cooks a strawberry" cevabı!... Neden Yanlış Alınıyor?... Sonuç ta "O,Bir Çilek Pişirir",Oluyor/Olmuyor mu?...


_StopU_

Ben mangalda severim çileği gsosgzosvzhagxgagsh


turanozge

100 kerr e soyledim yanlis diyor


ftmnr25

Çilek pişiyor da benim mi haberim yok.


Lovearmy12345

Çilekleri pisirip yabancılar tatlı yapıyor.


Motasiim

Okadar pişirilen yemek varken çileği (cümle olarak) seçmeniz mantıklı olmuş


Bellasam555

Hayatımda hiç çilek pişirmedim bi de bir tane az olur pişiriyorsa fazla pişirsinn


Bellasam555

Hayatımda hiç çilek pişirmedim bi de bir tane az olur pişiriyorsa fazla pişirsinn


NeginMoham16

Annem bu reçelin tarifini ariyordu tek yapmasi gereken pişirmek miş XD


emreakturk61

Reçel yapacak zaar.


emreakturk61

Reçel yapacak zaar. :)


Onur512698

Aşağıdaki sitede kaynatırken göstermiş. Çilek sosu yapıyor.

https://flawlessfood.co.uk/strawberry-coulis-sauce/

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.