1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Olvas nekik egy könyvet."

"Olvas nekik egy könyvet."

Fordítás:She reads them a book.

February 20, 2014

9 hozzászólás


Diosi.eszter

miért nem jó a: she reads a book for them,


JanosBosny

Mert az az jelenti, részére olvassa. Értelmesebb a neki szó, for them hlyett, csak them.


karak74

Hadd tisztázzam. A "...for them hlyett, csak them." így félreérthető! Hibás a She reads a book them. mondat. Két helyes verzió van: She reads a book to them. vagy amit a Duo is mond. Amit én írtam, nyelvtanilag helyes, csak "nyakatekertebb". Főleg kötetlen beszélgetésben nem hatna természetesen.


JaMi75

nem adtak meg nemet, és nem tudni , hogy She vagy He! :(


Milcsiovich

Igen ez miatt én is vessztettem


BenceKalman

nem fogadta el a she reads them a book.-ot…helyette you reads…-et mondott...


ErdImre1

Nincs olyan kocka hogy "read". Viszont a megoldásba ezt írja


DnesGyrgy

"She reads them a book."="Könyvet olvas nekik."


obszidian

Most már mindenki olvasott mindenkinek, témát válthatnánk. :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.