1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Olvas nekik egy könyvet."

"Olvas nekik egy könyvet."

Fordítás:She reads them a book.

February 20, 2014

13 hozzászólás


Diosi.eszter

miért nem jó a: she reads a book for them,


JanosBosny

Mert az az jelenti, részére olvassa. Értelmesebb a neki szó, for them hlyett, csak them.


karak74

Hadd tisztázzam. A "...for them hlyett, csak them." így félreérthető! Hibás a She reads a book them. mondat. Két helyes verzió van: She reads a book to them. vagy amit a Duo is mond. Amit én írtam, nyelvtanilag helyes, csak "nyakatekertebb". Főleg kötetlen beszélgetésben nem hatna természetesen.


AnnamriaHa1

En epp ezert nem ertem, miert nem fogadta el itt a:''He reads a book to them'' mondatot, mikor tudom, hogy helyes, es az elozoeknel el is fogadta eszerint a sorrend szerint.


BenceKalman

nem fogadta el a she reads them a book.-ot…helyette you reads…-et mondott...


JaMi75

nem adtak meg nemet, és nem tudni , hogy She vagy He! :(


Milcsiovich

Igen ez miatt én is vessztettem


lekai77

Nem értem "olvas" miért nem jó az hogy you reads az olvas szó kijelentésben te nem pedig ő


zsanett.ko1

Mert az olvas az egyes szám 3.személyt. Én - olvasok, te-olvasol, ö - olvas.


szucs.laszlo

Én azt nem értem, hogy a She reads them a book. Ez nem egy egyszeri pillanatnyi cselekvés a jelenben vagyis nem Simple Present-et kell használni, hanem Present Continuous( Folyamatos jelent), ami valahogy így néz ki: She is reading them a book. Kérlek javítsatok ki ha tévedek és magyarázzátok is meg, hogy miért. Köszönöm!


zdani3

Nem fogadja el a jó választ


ggPuffos

"She reads a book to them." Ezt írtam és nem fogadta el, ha valaki tudja miért nem, oktasson már ki :,DDD

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés