"Shewillfalloffthebed."

Překlad:Ona spadne z postele.

před 2 roky

19 komentářů


MichaelaBe181821

"Ona spadne z postele". To je správná odpověď, ale po zadání se objeví, že JINÁ MOŽNÁ ODPOVĚĎ je ta samá věta - " Ona spadne z postele"

před 2 roky

MichaelaBe181821

O: JINÝ MOŽNÝ PŘEKLAD, abych byla přesná

před 2 roky

prokrastinace

Spadne s postele. je naprosto správně, protože je to s povrchu dolů. Takže "s" je ok.

před 2 roky

borecmisak

Já se pokouším přesvědčit Duolingo o témže už poněkolikáté, marně!

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Obavam se, ze o tom budete muset nejprve presvedcit Ustav pro jazyk cesky

postel

před 1 rokem

altnick-Dl

Také se přidávám k žádosti, aby odpověď s předložkou "s" byla zaznamenána jako správná. Pořád v pravidlech platí rozlišení "z" - zevnitř ven, "s" - s povrchu pryč (viz. rozdíl mezi "z kopce" a "s kopce", "zhlédnout" a "shlédnout"...

před 1 rokem

borecmisak

Ani nebude zapotřebí, je to tam jasně! Vylezl "z" postele / byl v posteli pod peřinou/, ale spadl "s" postele , s povrchu/ byl na posteli /.A platí to, i když to v tom ústavu chápou jako poněkud zastaralé! Taky už je to několik desítek let, co jsem maturoval. Ale "s" povrchu dolů jsem měli i na devítiletce.

před 1 rokem

gaston68cz

Zastaralé ale neznamená špatné :-)

Taky bych se přimlouval za "s", už jen proto že "Spadnout Z něčeho" prostě bije do očí anejde přes prsty. Alespoň dokud někdo nevymyslí že správně je "Zpadnout Z"

před 1 rokem

GabrielaDu396140

Ještě že to v angličtině řešit nemusíme :-D

před 1 rokem

Zdenk345165

připojuji se k "eskařům". Myslím, že vstal z postele je dobře, ale spadl s postele je také dobře. Když někdo má spadnout tak musí na něčem být... takže spadne se "s". Když vstane z postele to je také jako když vyleze z postele... to je zevnitř.

před 9 měsíci

GabrielaDu396140

Ještě že to v angličtině řešit nemusíme :-D

před 1 rokem

LZt9pqgI

proč nemůže být : ona vypadne z postele ??

před 1 rokem

ata75
ata75

jsem stará, ale my jsme se učili, že při pohybu shoda dolů používám předložku S Vlasta

před 1 rokem

Ivo150846

Spise s povrchu dolu ...s, a tam, kde neumime nebo nechceme rozlisit povrch a vnitřek, pouzijeme z. Jinymi slovy tim z nic nepokazime.

před 8 měsíci

Josef436621

Předložka z v tomto případě je pokleslé prznění jednoho z nejkrásnějších jazyků na světě. Vzdělaný člověk je šokován. Palacký, Čapek, Šrámek, Vančura by tohle nerozchodili. Au, Au, Au.

před 1 rokem

borecmisak

Koukám , že problém trvá se s a z FURT trvá!!! Když ten ÚSTAV připouští u případů "z povrchů pryč" předložku S/ i když k tomu má svůj komentář/,tak by překlad se "S" měl platit! Mně to na tý klávesnici při překladu této věty moje prsty tak ňák samy cvakají S.

před 1 rokem

rodinakhem

připojuji se ke všem "silně zastaralým" a prosím o větší respekt a docítění češtiny, abych neZpadla do mdlob

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.