Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona jde s námi."

Překlad:She is coming with us.

0
před 1 rokem

4 komentáře


JiriKudrna

Mxslim si ze spravne je going

1
Odpovědětpřed 1 rokem

widle
widle

Obojí je správně.

2
Odpovědětpřed 1 rokem

Keng160354

She is coming with us znamená ona příjde s námi a ne ona jde s námi to je přeci rozdíl

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

widle
widle

No ale ta anglická věta znamená obojí. Ve chvíli, kdy někam vyrážíme a já oznamuju, že ona se k nám přidá taky, můžu říct "She is coming with us".

0
Odpovědětpřed 10 měsíci