"You run."

Tłumaczenie:Ty biegasz.

February 20, 2014

6 komentarzy


MietekCzer

Biegniesz czy biegasz oto jest pytanie


Yola448704

Czas Simple Present wiąże się z powtarzającą się czynnością,
taką którą się wykonuje zwykle, zazwyczaj, często, codziennie...

You run (once a week) - Biegasz (raz w tygodniu)

Czasownik biegniesz opisuje czynność jednorazową, więc nie
jest on odpowiednim tłumaczeniem tego zdania na język polski.


Tee20001

Gdyby miało być biegasz lub on biega , to użyto by raczej I am running ,you are running.


_Ealey_

Ona nie wyraźnie mówi słowo ,,run" ;(


KacperPiotrowski

Bardzo mi się to podoba, znaczy taka forma nauki ze mamy pierwsze słowo i musimy dobrać do niego odpowiednie słowo. Więcej takich


Pysia020

Czemu nie może być ,,biegniesz"?

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.