1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They do not usually write le…

"They do not usually write letters."

Fordítás:Általában nem írnak leveleket.

February 20, 2014

20 hozzászólás


AdamPapai

Maskor meg pont az volt a baja, hogy nem tettem ki, hogy "ők". El kene mar donteni...


nyusziagyar

küldj hibajelentést, általában reagálnak.


PerBogi

Nekem meg egyre sem reagaltak


barnak01

Valamiért ez a mondat mindig kimarad a javításból, most is jelentettem és már előtte is többször, de isten malmai lassan őrölnek! :-)


AgnesBedo

Miért ne tehetném ki az "ők" -et, tudom, hogy nem feltétlenül szükséges, de nem is hiba!


gabor.mesz

Én is odatettem a személyes névmàst...


brutus01

Bejelentettem, hogy a személyes névmás használata itt nem hiba.


Zsemoka

Én is odaírtam...


forrine

Én is odaírtam és még egy hibabejelentésemre sem reagált senki.


nyusziagyar

Nincs szerencséd, nekem már negyven körül van az elfogadott fordításaim száma. ;)


LaszloLugosi

"Nem sűrűn írnak leveleket" - nem fogadta el, pedig így mondanám magyarúl..


Zsuzsimama54

hát műfordításban el lehetne fogadni, de ez nem az :)


havai46

havai46? én is odaírtam az "ők" sznm-t! Miért csinálja következetlenül?


FerencSzendrei

Abszolút egyetértek az előttem szólókkal... igen "ők" ......what's the matter? Néha nagyon idegesítő tud lenni ez a program. Legutóbb azzal volt baja, hogy a "látom"-ra azt írtam, hogy I can see.


florian.farkas

miért baj az hogy odaírom az ők-et?


MarcsiHorvath

kiírtam hogy " ŐK" a magyar megengedőbb, mint az angol, nem?


MrtaMelis

Ennek a mondatnak ugyanaz a jelentése!


Eszterlnc

Usually miért nem elöl van? vagy leghátul?


vasvariistvan

Két oka van. Az angol az eredeti mondat, és ők odateszik ahova akarják. A határozó gyakran szeret a segéd- és a főige közzé "befurakodni".

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.