1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She believes so."

"She believes so."

Çeviri:O öyle olduğuna inanır.

February 20, 2014

11 Yorum


yaliyev

o böyle olduğuna inanıyor

böyle = şöyle = öyle hepsi aynı şey değil mi?


emredeniz07

Böyle anlami cikmasi icin "this way" olmasi lazim.


emredeniz07

Şoyle anlami çikmasi icin de that way olmasi lazim


MichaelKrasm

bende aynı düşündüm yanlış dedi


bek.girl

sanırım yor eki gelmemeli


falconblue

"O bu yüzden inanır" biraz daha mantıklı bence


emredeniz07

Because ve benzeri bir sozcuk yok


Mangulay

Bu cümle bi kalıp mı? Ordaki so hangi anlama geliyor?


tcnarj

arkadaşlar sanırım bu bir kalıp. Mesela I believe so = öyle olduğuna inanıyorum demek. Değişen sadece özneler


ibrammmto

o böyle olduğuna inanır dedim öyle,böyle bunlar so yerine kullanılmıyor mu biri beni aydınlatabilir mi


Burak82414

So nunda bir suru anlami var yaw

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.