1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She believes so."

"She believes so."

Çeviri:O öyle olduğuna inanır.

February 20, 2014

10 Yorum


yaliyev

o böyle olduğuna inanıyor

böyle = şöyle = öyle hepsi aynı şey değil mi?

February 20, 2014

emredeniz07

Böyle anlami cikmasi icin "this way" olmasi lazim.

May 28, 2017

emredeniz07

Şoyle anlami çikmasi icin de that way olmasi lazim

May 28, 2017

MichaelKrasm

bende aynı düşündüm yanlış dedi

March 8, 2015

bek.girl

sanırım yor eki gelmemeli

June 10, 2015

falconblue

"O bu yüzden inanır" biraz daha mantıklı bence

May 13, 2014

emredeniz07

Because ve benzeri bir sozcuk yok

May 28, 2017

Mangulay

Bu cümle bi kalıp mı? Ordaki so hangi anlama geliyor?

December 11, 2015

tcnarj

arkadaşlar sanırım bu bir kalıp. Mesela I believe so = öyle olduğuna inanıyorum demek. Değişen sadece özneler

March 10, 2016

ibrammmto

o böyle olduğuna inanır dedim öyle,böyle bunlar so yerine kullanılmıyor mu biri beni aydınlatabilir mi

November 18, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.