"The man wears a black shoe."

Çeviri:Adam siyah bir ayakkabı giyer.

4 yıl önce

8 Yorum


onursyler

'erkek siyah bir ayakkabı giyer' cevabı kabul edilmedi. saygılar.

4 yıl önce

oz05

man ile men'i nasıl ayıracağız , sesli sorularda baya karışıklık oluyor . :)

4 yıl önce

Cihan-05

Fiile dikkat et pasam. Eger -s takisi aldiysa man dir . Yok almadiysa çoğul olmasi gerekir buda men olmasini gerektirir. Ayni sekilde woman ve women de de uygulanabilir

4 yıl önce

mucahitkpszgl

Shoe neden shoes degil hani tekil kullanilamiyordu

4 yıl önce

MertKenan

Adam siyah bir ayakkabı giyer dedim olmadı

4 yıl önce

asude6

Cunku duydugunu yazicaksin turkcesini degil

4 yıl önce

duygu1988

Başında " a " var ama bir dedigin zaman kabûl etmiyor ?

4 yıl önce

mergulsavas

adam siyah ayakkabılarını giyer dedim olmadı neden????:(

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.