"I have green juice."

Fordítás:Van zöld levem.

4 éve

15 hozzászólás


RobertGodo76

Hát ha valaki megmagyarázza nekem, hogy ennek a mondatnak mi értelme van...

4 éve

RonaldoHUN

Egy csomó mondatnál fennakadnak, csak azért mert nem hétköznapi. De ne legyetek már ennyire korlátoltak. Miért ne akarhatna valaki zöld színű gyümölcslevet. Egy fotóhoz, vagy mit tudom én. Lényegtelen, hogy miért. Értelmes a mondat? Igen. Szórend szempontjából is értelmes? Mindenképp. A tanulás a lényeg, nem az, hogy egy mondat mennyire életszerű.

4 éve

ZsofiaHorv

Zöld gyümölcslevem van. (pl. uborkalé - tudom, hogy zöldség, de jó példa, zöldalmalé...)

4 éve

WildBoarTeam

De értelme így sincs sok, ha a magyar fordítást nézzük. :-)

4 éve

farkas85

Lehet hülyeséget írok de a have azt is jelenti enni inni?!Helyes ha "iszom zöld gyümölcslevet."

4 éve

Kata789

A have birtoklàst fejez ki. Màs jelentéséről én, nem tudok. Az enni, inni az az eating és a drinking. :)

4 éve

Sutus

Elég sok mindent lehet pedig have-vel is mondani:)

4 éve

Sutus

Ez bennem is felmerült, de a "Zöld gyümölcslevet iszom" mondatot hibásnak jelölte.

4 éve

Magdolka

Nekem elfogadta a: Zöld gyümölcsölevet iszok.

4 éve

Judit0081

Komoly : )

4 éve

anivirag92

Zöld a gyümölcs levem miért nem jó? A mondat után írta a van-t... A birtokos szerkezet eleve azt jelenti hogy van valakinek valamije

3 éve

Sutus

Mert a mondat nem az hogy "My green juice is green", hanem az hogy "I have green juice":)

3 éve

danielhor25

Nekem az italt nem fogadta el he?

3 éve

IldikAndre2

Áj hev grin dzsúz?

1 éve

DvidKolbe

Úgy lehet hallani hogy: ,,I have green Shoes"...!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.