1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir arkadaşın arkadaşı da bi…

"Bir arkadaşın arkadaşı da bir arkadaştır."

Çeviri:A friend of a friend is also a friend.

February 20, 2014

86 Yorum


hidayetkara

"a friend's friend is also a friend" olmaz mı?


bayan_duolingo

O ne biçim cümle beeee!

(Sana ve cümlene demedim hemen alınma)


bayan_duolingo

Arkadaşın da arkadaşıymış tut da onun da arkadaşıymış arkadaşım kısa haliyle dostum de bitsin ne bu eziyet


unluer.eylul

Buda dogru gibi ama kalip sanirim


Glen35178

Ben de aynını yazdım kabul edilmedi


muratgu

A friend of friend is also a friend. olmalı cevapta hata var


unluer.eylul

Bence a friend of the friend dah uygun bence


BatuhanKoy4

Aynen öyle olmalı cevap yanlış


nurten534040

Bence de boyle ama belki bu bir hazirkaliptir


Sevilay793818

Bende öyle yaptım ama kabul etmedk.


SerpilGer

A friend's friend is a friend too? Olamaz mı


[aktif olmayan kullanıcı]

    Also kullanılmalı bence da de icin


ElifMineTo

    Ama also ayrıca demek


unluer.eylul

    De da anlamina da geliyof


Beril368143

    Ama anlamı değişiyor yerine göre


Sevilay793818

    Ben bir saate yakın 's' aradım. Sonra also'yu gördüm.


Hseyinekal

    Bunu bilsem burda işim ne


Elif589919

    A friend's friend is also a friend. bence çok mantıklı bir çeviriydi :(


BatuhanKoy4

    Gidip bunu söylesen şehirdışında anlarlar zaten Ve evet mantıklı sayılan bir çeviri


Sena40900

    Bir arkadaşın arkadaşı diyo bir arkadaşın bir arkadaşı demiyor yani a friend of friend is also a friend olmalı


BatuhanKoy4

    Evet öyle olmalı soru yanlış


MehmetAliBey7733

    Aman ne maceralar ne maceralar. Duolingo yaptın gene yapacağını :)


berkay841403

    Yapacaginiz ise s...... nasil bisey buuuu nasiii soru


gastrian

    Nasil cumle bu be


AtakanCeng4

    Arkadaşlar bu cümlenin tek söyleniş yolu yok ki? ben cümleyi too ile kurduğum için yanlış yazıyor halbuki değil


ElifMineTo

    İsterseniz çeviriye sorun çeviri de cevap bu: a friend of a friend is a friend


ElifMineTo

    Also ayrıca demek omun orda ne işi var


Semih139867

    200 kere takıldım buna cok illet


savasxxx

    The olamaz mi "The friend of a friend ..." bir arkadasin arkadasi


MetinCebec

    "The friend of a friend is also a friend" olsa olmaz mı, çeviri uygulamalarında aynı sonucu veriyor


Gamze472025

    The friend belirli bir arkadaşa atıfta bulunduğunuzu gösteriyor. O halde belirli üç kişiden bahsetmeniz gerekir ve a friend diyemezsiniz. Sayılabilen her ismin önüne gelen a veya an ifadesini diğer friend kelimelerinde de kullanamazsınız. Cümlede genel anlamda bir arkadaşın arkadaşı bir arkadaştır demek istiyor.


Keys1905

    Türklere sorsan bu cümleyi ne demek istemiş burada...Rahat %80 açıklayamaz tekerleme gibi bir şey olmuş...


MemmedHuse3

    Benim gerçekte 1 arkadaşım var oda benim bu cümle bana lazım olmucak anlaşılan


Buraksahindemir

    Arkadaşın arkadaşının arkadaşımın arkadaşlarının arkadaşı arkadaşlarımın arkadaşlardır. Hadi bunu da çevirin


emma.rodrigues19

    Tesekkurler Duo, su cumleyi tek yapista dogru yapabilmeyi ogrettin..


zivistan

    A friends of a friend is also a fried Bu cümle ilk başta kafamı karıştırdı yorumlara bakınca anladım

    Teşekkürler


TahaKocak

    A friend of a friend is a friend


ekrem789393

    A friend of a friend is also a friend dogru degil mi


omerkayan

    Doğru yaptım ama cevap hatalı gösteriyor


Meryem237948

    Also yu sona koysak olmaz mı


deniz-ekin1917

    A friend of a friend a friend is friend Bence böyle


Sya.Sia

    Böyle soru mu olur lan


FerdiDursu1

    Bir arkadaşın "bir arkadaşı" da bir arkadaştır. olması lazım değil mi? cümle de 3 tane 'a' geçiyor. çeviride 2 adet bir var.


Lutfullah.1903

    A friend's friend is also a friend olmasi gerekir. Of aitlik yapisi nesnelerde kullanilir 'S aitlik yapisi isi insanlarda ve hayvanlarda dolayisiyla friend de bir insan


zler258115

    Bunlar çok zor


umutozturk67

    Başka soru mu bulamadınız mübarek beynim yandı


LtfBulut

    A friend's friend is also a friend doğru olması gerekiyor


Kardelen524223

    Hiçbir şey anlamadım


HaydarBarr

    bu ne salak şey ya


UMUT321849

    Bir arkadaşın bir arkadaşı da bir arkadaştır olması lazım ki sistemdeki yazan cevap doğru olsun. Yoksa Türkçe tercümesi örtüşmüyor.


Salihyil

    A friend of friend is also a feiend niye olmaz?


Salihyil

    A friend of friend is also a friend neden yanlış?


farhad7619

    "A friend of a friend is also a friend" yaziyorum yanliş diyor ve doğrusu "A friend of friend is also a friend" dir diyor sonra "A friend of friend is also a friend" yaziyorum yine yanliş diyor ve doğrusu "A friend of a friend is also a friend" diyor


NurCoban2

    A friend's friend is also a friend. de kolayca ne zorluyorsun o kada. Hem kulağa da hiç hoş gelmiyor.


HaydarBarr

    Abi bu nasil bi alistirmadir ya dogrubduzgun bisey yazsaniza mesela bir berber bir berbere gel beraber bir berber dukkani acak gardas demis boyle bisey olmali en iyi ogrenme yontemidir a friend a frienda alsa a frienda friend always and forever friend nedir ya


Musa922622

    ingilizce edebiyat yapmak bu resmen


acanli

    a friend's friend is also a friend Yanlış mı????


cnplttt

    Bizdeki dıdısının dıdısı gibi bişey


Meliss594

    Bu ne bee kafam kariştı


Ruveyda308066

    Arkadaşlar bu çok zordu yaaa öf bu ne biçim cümle


nehirakc

    Dostumun dostu dostumdur


ders1647

    Bu nasıl cümle y


Aykut544750

    Bu sekilde kafa karistirici ve cevapta da bir "a" eksikligi yuzunden kabul edilmeyen cevaplar. Dersleri sıkıcı yapıyor. Ben bu dersi burada kesiyorum.


Aykut544750

    Bunlar dersleri sıkıcı yapiyor. Ben bugunluk dersi birakiyorum


Ebahir1

    La neden hep aynı yerde takılıyorum


sabihatokac1

    Bu be biçim cümle lan


Zezeeeee

    Offff bu neee ya bu cümle konuşurken ya da yazarken kullanmıyoruz ki

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.