1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The men drink water."

"The men drink water."

Çeviri:Erkekler su içer.

February 20, 2014

76 Yorum


defne292

söylerken men mi man mi dediğinin anlayamıyorum :))


Beyza740284

Defne Ulutaş selamlar!Öncelikle şunu açıklığa kavuşturalım: Men:adamlar Man;adam Bu olay kadında da geçerli. Women:kadınlar Woman:kadın Biz men derken ve man derken, yani adamların tekil ve çoğul halini söylerken "men" diyoruz.Aynı olay womanda da geçerli kadınların hem tekil hem çoğul hali söylerken "womın" diyoruz.❤ unutma İngilizce yazıldığı gibi okunmayan okunduğu gibi yazılmayan bir dildir


fkorkmaz005

Çok ama çok tesekkurler ❣❣


Recepgel

Tam olarak ogrenmek istediğim şey buydu teşekkürler


SinirliHatun

Eğer 2 veya daha fazla kişi belirtiyorsa men eğer tek kişi ise man


epack1807

Telaffuzu kastetmiş


Meayazzz

Aynen arkadaşım katılıyorum :()


gnayinom

Aynen ya zor anlaşılıyor


osmanliyaselam

bende anlamıyorum yaa buna çare var mi


erkanhalli

Man erkek, men erkekler anlamina geliyor. Woman ile women arasinda ki fark gibi..


ozcanyunis

s takisi olmadan nasil cogul oluyor ?


seyyah9999

Men olunca çoğul man olunca tekil olur


Selcen_Ozturk

bazı cogullar düzensiz (irregular) cünkü


lionkate9867

Boy,girl'de öyle Burada olmaz


Muhammedah3

adam olan su içer


prenses411345

Adamlar su içer. Olmayacak mi


Fatos963508

"Men" Adamlar olmuyor mu??


SalihDa2

Man niye erkek oluyor normalde adam


HansaDH

Yahu bu ne?! Keyfine göre gah erkek diyor gah adam. Sokarım böyle işe!


cokomayi1

Türkçe'yi sökmüşsün bro.


ali280108

Men e bi adamlar diyor bi erkekler diyor sinir oldum


MUSTAFAYUS784468

Man veya men neysede sırf erkekler demek yerine adamlar dediğim için yanlış saydı budamı farklılık?


tuba366951

Men adam anlamina da gelmez mi?


MtMerveK58

Adam erkek karar verin ya


Ayegl590917

Man adam demek degilmiydi yaa


YavuzKaanY2

Adam ve erkek aynı değil mi


sedat830876

adam su icer dedim erkekler su icer cikti neden ?


mercanabi1

Men adam değil mmi


MelekAydoa

Men adam demek nasıl erkekler oluyor cevap


YusufAKI1

The men diyo adam diyorum yanlış diyo


Naz_Sude

dediği anlaşılmıyor bile


MuhammadMe9

Yardim edin soylerken man mi diyo yoksa men mi????


Can470575

man diyor men yazıyor!?! ):/


nebiKocagl

Adamlar Erkekler fark eder ya


ismailodul

Yanlış hatırlamıyorsam İşine gelince insanlar işine gelince erkekler diyor bu nasıl çeviri anlamadım ki.


OYUNZAMANI6

The men = erkek demek


Doukanam

Bu cümle sizede çok saçma gelmedi mi?


Doukanam

Cümle çok saa


zei97133

Ayni kalip bir cumlede suyu icer baska bir cumlede su icer yada gazeteyi okur deniyor fark nedir?


mericinotesi

The water: suyu Water: su


noname390382

Man ve Men in okunusu aynı mı?Nasil ayiracz.


Aynur366080

(Man=adam) bizi oynatmayın burda


emel535479

Drinks niye olmuyor?


rasim693539

men le man arasindaki söyleniş farki Men de kisitli 'e' söyleriz Man da ise uzun 'eee'


ali196940

" The " hangi durumda ne anlama geliyo nasil kullaniliyo yaa


Yusuf517586

abi bu man men okunuşu aynimi veya woman women ?


cokomayi1

"The men drink water" derken, Men çoğul olduğu için Drink sözcüğünün "s" takısı alması gerekmez mi? Gerekmez ise biz nereden anlayacağız Men ya da Man olduğunu? Çoğul olduğu için Drink sözcüğü "s" takısı almalı ve "The men drinks water" olmalı yani "Erkekler su içerler" olmalı. Yoksa da acilen ingilizce güncellenmeli. Tamamıyla saçmalık!


mona-san

Çoğul özneler "s" takısı almazlar, eğer özne man olsaydı elbette "s" takısı gelirdi. "The men drinks." yanlış bir kullanım olurdu.


ayhaneln

Arkadaşlar telaffuzdan bahsediliyor burada. man ile men arasında ki ses farkı nedir? Anlaşılmıyor dinlerken.


seminay7

Oğlanlar diyoruz saymıyor erkekler dedik saymadı :(


nagi254913

Erkekler zaten çoğul içerler olarak bitmesi gerekmiyor mu


nagi254913

Erkekler çoğul zaten peki icerler olarak bitmesi gerekmiyor mu ben icer mi yoksa icerlermi olarak bitecek ayrimini nasil yapacagim nasil yapiyorsunuz ayrimini yazar misiniz


Ingilizceci00

Erkek olmicakmiydi? Erkekler diyor s gelmemiski?


MesudeTurg

Men adam demek ama yanlış çıktı


RES273146

The yönelmemi anlamı katıyor


RES273146

The yönelmemi anlamı katıyor??????


yurdakulgr1

adam yazdim yanlis cikti


sukruziyaaltok

Muhteşemsiniz herseyi acikliga kavusturarak soru işaretlerini ortadan kaldririyorsnz


Didem1987

yıllardır "men" diye okuduğum şeyi burada "emen" diye duymak ilginç...


Esma346281

Man :adam ama boy:erkek


Akrepyigit

Boooooooooooooooooooook


mona-san

"Adamlar su içer." şeklinde çevirdim. Yanlış dedi ve "erkekler" olarak düzeltti?


Elifnurxx

Men adam demek ama erkekler su içer yazıyo ayrıca s takısı almamış.Oyunda yanlışlık var sanki


lionkate9867

Men çoğul Man tekil❤


TahsinGnde1

Ses çok iyi gelmiyor


nisa299629

Ne dediğimi anlamıyor ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.