Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The men drink water."

Çeviri:Erkekler su içer.

4 yıl önce

69 Yorum


defne292

söylerken men mi man mi dediğinin anlayamıyorum :))

4 yıl önce

SinirliHatun

Eğer 2 veya daha fazla kişi belirtiyorsa men eğer tek kişi ise man

9 ay önce

Sla752644

Thank you:)

4 ay önce

epack1807
epack1807

Telaffuzu kastetmiş

3 ay önce

Meayazzz

Aynen arkadaşım katılıyorum :()

4 yıl önce

Beyza740284

Defne Ulutaş selamlar!Öncelikle şunu açıklığa kavuşturalım: Men:adamlar Man;adam Bu olay kadında da geçerli. Women:kadınlar Woman:kadın Biz men derken ve man derken, yani adamların tekil ve çoğul halini söylerken "men" diyoruz.Aynı olay womanda da geçerli kadınların hem tekil hem çoğul hali söylerken "womın" diyoruz.❤ unutma İngilizce yazıldığı gibi okunmayan okunduğu gibi yazılmayan bir dildir

8 ay önce

Sumeyye741788

Man diye yazılıyo

3 ay önce

osmanliyaselam

bende anlamıyorum yaa buna çare var mi

2 yıl önce

rem686224

Men

2 yıl önce

AyeglEzgiT

Men diyor arkadaşın

1 yıl önce

yamur542189

Men diyo

1 ay önce

erkanhalli

Man erkek, men erkekler anlamina geliyor. Woman ile women arasinda ki fark gibi..

4 yıl önce

ozcanyunis

s takisi olmadan nasil cogul oluyor ?

4 yıl önce

seyyah9999

Men olunca çoğul man olunca tekil olur

4 yıl önce

MuhammadMe9

Sonunda yardim eden oldu twkler:)

2 yıl önce

Poscotook

sağ olasın kardeş

2 yıl önce

kursad836653

Tesekkurler!Bu tarz bilgilendirici yorumlar gercekten ise yariyor =)

8 ay önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bazı cogullar düzensiz (irregular) cünkü

4 yıl önce

SinirliHatun

Herşeyde s takısı olunca çoğul olmuyor birden fazla kişi varsa men eğer tek kişiyse man kullanılır

9 ay önce

Bengi488288

Düzensiz çoğul çünkü

6 ay önce

Muhammedah3

adam olan su içer

2 yıl önce

Naz_Sude

dediği anlaşılmıyor bile

3 yıl önce

MuhammadMe9

Yardim edin soylerken man mi diyo yoksa men mi????

2 yıl önce

hilal9709

Mikrofon saçma olmuş

3 yıl önce

vurqun

Düzdür

3 yıl önce

SanemAsiye

Bazı kelimeler anlamsız

2 yıl önce

ahmet340221

Cumlenin anlamına göre men mi man mı dediğini anlayabilirsin

2 yıl önce

yRv4G

Bence yorum yapmayalım

2 yıl önce

Beyza740284

Niye salak

8 ay önce

GrkemUzun1

Cevap tı men drink vadır

2 yıl önce

MuhammeDFu409282

İlla ingilizler gibi söylememiz gerekiyor. Yoksa kabul etmiyor.. Bence güzel ama zor..

2 yıl önce

sila_dncer

s takısı olamadan nasıl çoğul oluyor bir türlü anlamadım.

2 yıl önce

29Hamza25

Men = Adam demektir.

2 yıl önce

29Hamza25

Men diyor Mens Demiyor!

2 yıl önce

muhammedar37605

Saçma sapan şeyler

2 yıl önce

emre764690

Çok iyi bir uygulama herkesin kullanmasını tavsiye ederim

2 yıl önce

selcan884874

Bende tavsiye ederim knk

7 ay önce

tubagl0

man

2 yıl önce

sonerkose

MEN AÇIKLAMALARINDA ERKEKLER ADAMLAR İNSANLAR YAZIYOR AMA THE MEN DRİNK WATER CÜMLESİNİ İNSANLAR SU İÇİYOR OLARAK ALGILAMIYOR

2 yıl önce

AliDenizAr

Sesimi algılamıyo

2 yıl önce

rem686224

Men de çoğul eki yok ki türkçesinde adamlar diyo anlamadım

2 yıl önce

selinmina

Men yazıyo ama aslında man değilmi? Yanlışmı biliyorum

2 yıl önce

ikobaba44

Man derse tek başınadır ama Men derse çoğul yani geniş zaman eki olur

2 yıl önce

muzaffer436870

S takisi yok

1 yıl önce

Sinan156146

s takıları tam anlamıyla duyulmuyor

1 yıl önce

fyildiz02

Başına the gelince çoğul mu oluyor

1 yıl önce

GlinGl1

Anlasilmiyo ne dedigi

1 yıl önce

Evfsa

Daha gecen men erkek man adamdi ya

1 yıl önce

Can470575

man diyor men yazıyor!?! ):/

1 yıl önce

ProTurkuzPro

hem sesi kaydetmiyo ve hatalı olmasına rağmen söylediği anlaşılmıyo

1 yıl önce

MARINETTE432002

men ve man sozlerini karistirmamam icin ne yapmaliyim

1 yıl önce

ceyda143639

Men yazdim sadece:)

9 ay önce

ALERENBELE

Hayır men diyor çoğul deilki

8 ay önce

nebiKocagl

Adamlar Erkekler fark eder ya

8 ay önce

ismailodul

Yanlış hatırlamıyorsam İşine gelince insanlar işine gelince erkekler diyor bu nasıl çeviri anlamadım ki.

8 ay önce

prenses411345

Adamlar su içer. Olmayacak mi

7 ay önce

Taylor129969

adam olmaloudi

6 ay önce

OYUNZAMANI6

The men = erkek demek

6 ay önce

Fatos963508

"Men" Adamlar olmuyor mu??

6 ay önce

Doukanam

Bu cümle sizede çok saçma gelmedi mi?

5 ay önce

Doukanam

Cümle çok saa

5 ay önce

zei97133

Ayni kalip bir cumlede suyu icer baska bir cumlede su icer yada gazeteyi okur deniyor fark nedir?

4 ay önce

SalihDa2

Man niye erkek oluyor normalde adam

4 ay önce

noname390382

Man ve Men in okunusu aynı mı?Nasil ayiracz.

4 ay önce

Aynur366080

(Man=adam) bizi oynatmayın burda

3 ay önce

HansaDH
HansaDH

Yahu bu ne?! Keyfine göre gah erkek diyor gah adam. Sokarım böyle işe!

3 ay önce

emel535479

Drinks niye olmuyor?

3 ay önce

ali280108

Men e bi adamlar diyor bi erkekler diyor sinir oldum

2 ay önce

rasim693539

men le man arasindaki söyleniş farki Men de kisitli 'e' söyleriz Man da ise uzun 'eee'

1 gün önce