Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The men drink water."

Çeviri:Erkekler su içer.

2
4 yıl önce

69 Yorum


defne292

söylerken men mi man mi dediğinin anlayamıyorum :))

24
Cevap ver24 yıl önce

SinirliHatun

Eğer 2 veya daha fazla kişi belirtiyorsa men eğer tek kişi ise man

5
Cevap ver8 ay önce

Sumeyye741788

Yanlış her zaman man diye yazilir

1
Cevap ver2 ay önce

Sla752644

Thank you:)

0
Cevap ver3 ay önce

epack1807
epack1807

Telaffuzu kastetmiş

0
Cevap ver2 ay önce

Meayazzz

Aynen arkadaşım katılıyorum :()

4
Cevap ver4 yıl önce

sinakafasaki

kime diyorsun

0
Cevap ver2 yıl önce

Beyza740284

Defne Ulutaş selamlar!Öncelikle şunu açıklığa kavuşturalım: Men:adamlar Man;adam Bu olay kadında da geçerli. Women:kadınlar Woman:kadın Biz men derken ve man derken, yani adamların tekil ve çoğul halini söylerken "men" diyoruz.Aynı olay womanda da geçerli kadınların hem tekil hem çoğul hali söylerken "womın" diyoruz.❤ unutma İngilizce yazıldığı gibi okunmayan okunduğu gibi yazılmayan bir dildir

1
Cevap ver6 ay önce

Sumeyye741788

Man diye yazılıyo

1
Cevap ver2 ay önce

osmanliyaselam

bende anlamıyorum yaa buna çare var mi

0
Cevap ver2 yıl önce

rem686224

Men

0
Cevap ver2 yıl önce

AyeglEzgiT

Men diyor arkadaşın

0
Cevap ver10 ay önce

erkanhalli

Man erkek, men erkekler anlamina geliyor. Woman ile women arasinda ki fark gibi..

13
Cevap ver4 yıl önce

ozcanyunis

s takisi olmadan nasil cogul oluyor ?

10
Cevap ver4 yıl önce

seyyah9999

Men olunca çoğul man olunca tekil olur

23
Cevap ver4 yıl önce

MuhammadMe9

Sonunda yardim eden oldu twkler:)

1
Cevap ver2 yıl önce

Poscotook

sağ olasın kardeş

0
Cevap ver2 yıl önce

kursad836653

Tesekkurler!Bu tarz bilgilendirici yorumlar gercekten ise yariyor =)

0
Cevap ver7 ay önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bazı cogullar düzensiz (irregular) cünkü

11
Cevap ver4 yıl önce

SinirliHatun

Herşeyde s takısı olunca çoğul olmuyor birden fazla kişi varsa men eğer tek kişiyse man kullanılır

0
Cevap ver8 ay önce

Bengi488288

Düzensiz çoğul çünkü

0
Cevap ver4 ay önce

Muhammedah3

adam olan su içer

4
Cevap ver2 yıl önce

Naz_Sude

dediği anlaşılmıyor bile

2
Cevap ver3 yıl önce

MuhammadMe9

Yardim edin soylerken man mi diyo yoksa men mi????

1
Cevap ver2 yıl önce