"The men drink water."

Çeviri:Erkekler su içer.

4 yıl önce

104 Yorum


defne292

söylerken men mi man mi dediğinin anlayamıyorum :))

4 yıl önce

SinirliHatun

Eğer 2 veya daha fazla kişi belirtiyorsa men eğer tek kişi ise man

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Telaffuzu kastetmiş

6 ay önce

Sla752644

Thank you:)

7 ay önce

Sumeyye741788

Yanlış her zaman man diye yazilir

6 ay önce

Beyza740284

Defne Ulutaş selamlar!Öncelikle şunu açıklığa kavuşturalım: Men:adamlar Man;adam Bu olay kadında da geçerli. Women:kadınlar Woman:kadın Biz men derken ve man derken, yani adamların tekil ve çoğul halini söylerken "men" diyoruz.Aynı olay womanda da geçerli kadınların hem tekil hem çoğul hali söylerken "womın" diyoruz.❤ unutma İngilizce yazıldığı gibi okunmayan okunduğu gibi yazılmayan bir dildir

11 ay önce

Meayazzz

Aynen arkadaşım katılıyorum :()

4 yıl önce

sinakafasaki

kime diyorsun

3 yıl önce

SirEkmek

Evet çok anlamsız. :)

4 yıl önce

Sumeyye741788

Man diye yazılıyo

6 ay önce

met27640

Cok degisik

1 ay önce

gnayinom

Aynen ya zor anlaşılıyor

4 yıl önce

osmanliyaselam

bende anlamıyorum yaa buna çare var mi

3 yıl önce

gfb46

Men

2 yıl önce

evren267757

Men

2 yıl önce

rem686224

Men

2 yıl önce

AyeglEzgiT

Men diyor arkadaşın

1 yıl önce

yamur542189

Men diyo

3 ay önce

Elchin38703

Amma her zaman man yazilir neden yanlis karar veriyorki

1 ay önce

barisozgenc

men diyor

3 yıl önce

sinakafasaki

mendiye söyleniyo ama mandiye okunuyo

3 yıl önce

sinakafasaki

man diyor

3 yıl önce

SevvalCeng

Zfvgcrcv nnhvgcnd nnnch bfbcdnm kmmvvcffcx mmm un6m.o..o,bzawa#÷÷3345%5566677777

1 yıl önce

erkanhalli

Man erkek, men erkekler anlamina geliyor. Woman ile women arasinda ki fark gibi..

4 yıl önce

ozcanyunis

s takisi olmadan nasil cogul oluyor ?

4 yıl önce

seyyah9999

Men olunca çoğul man olunca tekil olur

4 yıl önce

MuhammadMe9

Sonunda yardim eden oldu twkler:)

3 yıl önce

Poscotook

sağ olasın kardeş

3 yıl önce

kursad836653

Tesekkurler!Bu tarz bilgilendirici yorumlar gercekten ise yariyor =)

11 ay önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bazı cogullar düzensiz (irregular) cünkü

4 yıl önce

SinirliHatun

Herşeyde s takısı olunca çoğul olmuyor birden fazla kişi varsa men eğer tek kişiyse man kullanılır

1 yıl önce

Bengi488288

Düzensiz çoğul çünkü

8 ay önce

Muhammedah3

adam olan su içer

3 yıl önce

Naz_Sude

dediği anlaşılmıyor bile

4 yıl önce

Beyza740284

İh anlasilmiyo deli

11 ay önce

MuhammadMe9

Yardim edin soylerken man mi diyo yoksa men mi????

3 yıl önce

nebiKocagl

Adamlar Erkekler fark eder ya

11 ay önce

ismailodul

Yanlış hatırlamıyorsam İşine gelince insanlar işine gelince erkekler diyor bu nasıl çeviri anlamadım ki.

10 ay önce

prenses411345

Adamlar su içer. Olmayacak mi

9 ay önce

Taylor129969

adam olmaloudi

9 ay önce

OYUNZAMANI6

The men = erkek demek

9 ay önce

Fatos963508

"Men" Adamlar olmuyor mu??

9 ay önce

Doukanam

Bu cümle sizede çok saçma gelmedi mi?

8 ay önce

Doukanam

Cümle çok saa

8 ay önce

zei97133

Ayni kalip bir cumlede suyu icer baska bir cumlede su icer yada gazeteyi okur deniyor fark nedir?

7 ay önce

SalihDa2

Man niye erkek oluyor normalde adam

7 ay önce

noname390382

Man ve Men in okunusu aynı mı?Nasil ayiracz.

6 ay önce

Aynur366080

(Man=adam) bizi oynatmayın burda

6 ay önce

HansaDH
HansaDH

Yahu bu ne?! Keyfine göre gah erkek diyor gah adam. Sokarım böyle işe!

6 ay önce

cokomayi1

Türkçe'yi sökmüşsün bro.

1 hafta önce

emel535479

Drinks niye olmuyor?

5 ay önce

ali280108

Men e bi adamlar diyor bi erkekler diyor sinir oldum

5 ay önce

rasim693539

men le man arasindaki söyleniş farki Men de kisitli 'e' söyleriz Man da ise uzun 'eee'

2 ay önce

ali196940

" The " hangi durumda ne anlama geliyo nasil kullaniliyo yaa

1 ay önce

MUSTAFAYUS784468

Man veya men neysede sırf erkekler demek yerine adamlar dediğim için yanlış saydı budamı farklılık?

2 hafta önce

Yusuf517586

abi bu man men okunuşu aynimi veya woman women ?

2 hafta önce

cokomayi1

"The men drink water" derken, Men çoğul olduğu için Drink sözcüğünün "s" takısı alması gerekmez mi? Gerekmez ise biz nereden anlayacağız Men ya da Man olduğunu? Çoğul olduğu için Drink sözcüğü "s" takısı almalı ve "The men drinks water" olmalı yani "Erkekler su içerler" olmalı. Yoksa da acilen ingilizce güncellenmeli. Tamamıyla saçmalık!

1 hafta önce

tuba366951

Men adam anlamina da gelmez mi?

1 hafta önce

hilal9709

Mikrofon saçma olmuş

3 yıl önce

vurqun

Düzdür

3 yıl önce

SanemAsiye

Bazı kelimeler anlamsız

3 yıl önce

ahmet340221

Cumlenin anlamına göre men mi man mı dediğini anlayabilirsin

3 yıl önce

yRv4G

Bence yorum yapmayalım

2 yıl önce

Beyza740284

Niye salak

11 ay önce

zeynepnaz521926

Niye

11 ay önce

GrkemUzun1

Cevap tı men drink vadır

2 yıl önce

MuhammeDFu409282

İlla ingilizler gibi söylememiz gerekiyor. Yoksa kabul etmiyor.. Bence güzel ama zor..

2 yıl önce

sila_dncer

s takısı olamadan nasıl çoğul oluyor bir türlü anlamadım.

2 yıl önce

29Hamza25

Men = Adam demektir.

2 yıl önce

29Hamza25

Men diyor Mens Demiyor!

2 yıl önce

muhammedar37605

Saçma sapan şeyler

2 yıl önce

emre764690

Çok iyi bir uygulama herkesin kullanmasını tavsiye ederim

2 yıl önce

selcan884874

Bende tavsiye ederim knk

10 ay önce

tubagl0

man

2 yıl önce

sonerkose

MEN AÇIKLAMALARINDA ERKEKLER ADAMLAR İNSANLAR YAZIYOR AMA THE MEN DRİNK WATER CÜMLESİNİ İNSANLAR SU İÇİYOR OLARAK ALGILAMIYOR

2 yıl önce

AliDenizAr

Sesimi algılamıyo

2 yıl önce

rem686224

Men de çoğul eki yok ki türkçesinde adamlar diyo anlamadım

2 yıl önce

selinmina

Men yazıyo ama aslında man değilmi? Yanlışmı biliyorum

2 yıl önce

ikobaba44

Man derse tek başınadır ama Men derse çoğul yani geniş zaman eki olur

2 yıl önce

muzaffer436870

S takisi yok

2 yıl önce

Sinan156146

s takıları tam anlamıyla duyulmuyor

1 yıl önce

fyildiz02

Başına the gelince çoğul mu oluyor

1 yıl önce

GlinGl1

Anlasilmiyo ne dedigi

1 yıl önce

Evfsa

Daha gecen men erkek man adamdi ya

1 yıl önce

Can470575

man diyor men yazıyor!?! ):/

1 yıl önce

ProTurkuzPro

hem sesi kaydetmiyo ve hatalı olmasına rağmen söylediği anlaşılmıyo

1 yıl önce

MARINETTE432002

men ve man sozlerini karistirmamam icin ne yapmaliyim

1 yıl önce

ceyda143639

Men yazdim sadece:)

1 yıl önce

ALERENBELE

Hayır men diyor çoğul deilki

11 ay önce

kaanmete78

Men ve man okunurken ayni oluyor ben nssil fark ediyim

4 yıl önce

batubatu15

Robot ses cok kotu

3 yıl önce

k.erdem

The men olursa erkeklerin geneli kastedilir. Men olursa sadece erkekler anlamina gelir.

3 yıl önce

rmysadgdln

Oldu be sonunda -_-

3 yıl önce

FurkanYumu

Arkadaslar the man diye baslamayip man diye baslamasindan ne farki var

4 yıl önce

FurkanYumu

Ozur the men yerine men diye baslasa ne olur dicektim

4 yıl önce

Alizdem

tamamda soylenisten nasil anlayacagiz bu farki ?

4 yıl önce

Emre_Bilici

neden adam değilde adamlar oluyo

4 yıl önce

emel.kaya.

The man drink-s- water deseydik olmaz ? miydi

4 yıl önce

bordobereli47

arkadaşlar nasıl oluyor bu the men anlamı bu adam değilmidir adamlar nasıl oluyor ler takısı nasıl geliyor

4 yıl önce

Melisalison

Man: adam demek, men: adamlar demek.

4 yıl önce

k.erdem

Erkek robot sesi olmaliydi

3 yıl önce

citircikim

Erkekler diye yazdim neden kabul etmedi?

4 yıl önce

Cihan16

s takısının olmaması bazı yerlerde kafa karışıklığı yapıyor !

4 yıl önce

ElifTuteki

İrregular o.dugu icin bazilari

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.