"Das ist mein Gerät."

Çeviri:Bu benim aletim.

November 20, 2016

13 Yorum
Tartışma kilitli.


hardnrocker

Werkzeg ile Gerät arasındaki fark ne? İlk önce werkzeg öğretildi. Şimdi Gerät isteniyor.


Toxenory

Werkzeug, tornavida pense gibi şeyler. Gerat ise daha çok cihaz anlamında yani mesela mutfak robotu, tv, radyo vb.


mert_oznkt

Bu, aletim yazdım kabul etmedi


Hasan29147

Alet manyağı olmuş duo


Mustafa.40

"Bu aletim" yazdım kabul etmedi rapor ettim.


kuzey64929

Elektronikler Gërat kullanılıyor. " Fakir hausgerate" ;)


unutmaz

Dises gerat ist mein. Olurdu o zaman


mizinamo

O için "Das Gerät ist meins." daha uygun bence.


kadir344986

das ist mein grat


mizinamo

No - Grat (ridge, spine) is not at all the same thing as Gerät.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.