A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Go men!"

Fordítás:Menjenek emberek!

4 éve

13 hozzászólás


MB3x

Az a vicces, hogy a többes számút hosszú e-vel kéne mondani és ez "Írd be amit hallasz" kategóriában elég nagy probléma

4 éve

gmate1

szobd le

1 éve

esztok007

induljatok miért nem jó?

4 éve

LszlUgrai

Kérdés: akkor is használható-e ez a kifejezés, ha a csoport hölgyeket is tartalmaz?

4 éve

plumbum44

Kérdés:Menjünk,emberek!-hogy hangzana?

4 éve

tugyazoltan

Let us (let's) go people!

4 éve

jozsefsavo

Szerintem érthetetlen amit mond.Men vagy man?

4 éve

OldAkita

Azt valóban nem lehet kihallani hogy "man" vagy "men", viszont "man"-nél "goes" kellene hogy legyen. Ha tévedek majd kijavít valaki.

4 éve

szilarduk
szilarduk

Ha kijelentö mondatról lenne szó, akkor tökéletesen igazad lenne, ebben az esetben sajnos tévedsz. Felszólító módban nincs "s" toldalék. 'Go man.' és 'Go men.'

4 éve

EszterZubor

azt mondja go men

4 éve

Hitorihanabi

én is folyamatosan fülelek, mert a men women párost igen nehéz meghallani. sokszor nem is szoktam

4 éve

Sztavrogin

Mintha lenne olyan emlékem, hogy ezt ilyen biztatásnak is használják, nem? Nem lehetne ez mondjuk "Hajrá!"?

4 éve

fectroll
fectroll

Úgy van! Ráadásul ha már magázódunk, akkor a tegeződés miért nem jó? Hiszen Go men! .... Miért nem lehet pl. Gyerünk srác! Merthogy a haverok is mondják egymásnak, hogy "Hey man" tehát akkor most mi van?????????????????????????????

4 éve