"It has a motor."

Fordítás:Van motorja.

February 20, 2014

24 hozzászólás


SandrikKri

mert a csajnak nincs motorja én gyilkost írtam neki...:)

February 24, 2014

Joshua0001

én is gyilkosnak hallottam

March 9, 2014

fafeju

Egy biztos, hogy köze nincs a motorhoz a hangnak.. de a murder az tuti.. csak nem jó válasz...

January 26, 2015

petam1

...én meg modellt.

March 4, 2014

taki_6

én is gyilkost hallok :D

January 31, 2015

AgnesBedo

Mert valami tárgyról, gépről van szó, ami motorral működik.

March 23, 2014

csabi72

Mi az a motra?

January 17, 2015

kardos.laj

Motra?Az kemény...

January 31, 2015

bence86

mi az hogy it? miért nem más alany? :D azt sem tudtam mit akar :D

March 16, 2014

Maminti.

A szív a test motorja :)

May 16, 2014

Keichii

It has a Mordor. xD

September 3, 2014

senorana

Van neki motra!Szerinte a helyes megoldás :-D

September 28, 2014

RetzerAnita

Nem is lehet érteni :@

December 5, 2014

miskei

Miért "it" és nem he or she

February 20, 2014

Leving

medör? hihi

March 6, 2014

togo59

"Ennek egy motorja." Szerintem ez is értelmet nyerhet pl. egy autóban, ahol több motor is működik. (ablaktörlő,ablakfelhúzó,ablakmosó stb.)

July 20, 2014

judit62

...és a "van neki egy motorja"?????? ...azzal mi a baj?

September 25, 2014

szabob74

Semmi!

November 1, 2017

SzabCsaba9

Hatarozottan murder-t lehet erteni!

November 20, 2016

TornyaiJanos

mother-t irtam....

January 5, 2017

ysexdrcft

Nekem most azt írta: van motra!!!ysexdrcft

September 1, 2017

SzkelyEdit

Van egy motorja

September 23, 2017

IzabellaSz2

Mi az,hogy "motra"? így javított engem " Van egy MOTRA" nem motorja

August 5, 2018

tabletsiro

Van motorja

September 1, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.