A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It has a motor."

Fordítás:Van motorja.

4 éve

24 hozzászólás


SandrikKri

mert a csajnak nincs motorja én gyilkost írtam neki...:)

4 éve

Joshua0001

én is gyilkosnak hallottam

4 éve

fafeju

Egy biztos, hogy köze nincs a motorhoz a hangnak.. de a murder az tuti.. csak nem jó válasz...

3 éve

johalasz46

Talán... De az "It" = semleges nem, valahogy nem passzol, szerintem. Vajon miért nem "She" vagy "He" ??? Ejnye...

1 éve

petam1

...én meg modellt.

4 éve

taki_6
taki_6

én is gyilkost hallok :D

3 éve

AgnesBedo

Mert valami tárgyról, gépről van szó, ami motorral működik.

4 éve

csabi72

Mi az a motra?

3 éve

bence86

mi az hogy it? miért nem más alany? :D azt sem tudtam mit akar :D

4 éve

Maminti.
Maminti.

A szív a test motorja :)

4 éve

Keichii

It has a Mordor. xD

3 éve

senorana

Van neki motra!Szerinte a helyes megoldás :-D

3 éve

RetzerAnita

Nem is lehet érteni :@

3 éve

kardos.laj

Motra?Az kemény...

3 éve

miskei
miskei

Miért "it" és nem he or she

4 éve

Leving

medör? hihi

4 éve

togo59
togo59

"Ennek egy motorja." Szerintem ez is értelmet nyerhet pl. egy autóban, ahol több motor is működik. (ablaktörlő,ablakfelhúzó,ablakmosó stb.)

4 éve

judit62

...és a "van neki egy motorja"?????? ...azzal mi a baj?

3 éve

szabob74

Semmi!

9 hónapja

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Hatarozottan murder-t lehet erteni!

1 éve

TornyaiJanos

mother-t irtam....

1 éve

ysexdrcft

Nekem most azt írta: van motra!!!ysexdrcft

11 hónapja

SzkelyEdit

Van egy motorja

10 hónapja

IzabellaSz2

Mi az,hogy "motra"? így javított engem " Van egy MOTRA" nem motorja

1 hete