A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The color is blue."

Fordítás:A szín kék.

4 éve

7 hozzászólás


hanus.jozsef

A kék szín miért nem jó?

4 éve

ZoltnVgh1

Mert a szín előtt volt a határozószó. A te fordításod a the blue is a colour-nál lwnne jó

4 éve

barattomi

A kék a szín az miért is helyes?Egy kicsit magyartalan...

4 éve

dlaccc

Arra hibát ír hogy "a színe kék".. Szerintem ugyanazt jelenti.

3 éve

Norbert67592

Latsz a mondatban birtokos esetet?

3 éve

LungulyMri

ezzel nem értek egyet :)

3 éve

Gy.Balzs

Alig lehet érteni a blue

2 éve