1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have her skirt."

"I have her skirt."

Fordítás:Nálam van a szoknyája.

February 20, 2014

17 hozzászólás


FerencKtel1

skirts mond, lassan is többször is.


vasvariistvan

Jól hallod. Számítani kell rá, mert nem úgy képezik (egyebek között) a T hangjukat sem mint mi. Ezért hallatszik, különösen a szavak végén ejtett T-nél egy SZ hang is.


Clar790106

Miért nem 'enyém a szoknyája'? Az hogy lenne?


vasvariistvan

Her skirt is mine.


fsts9

Skirts et mond,tessék javítani!!!


fsts9

Tessék javítani,a nő skirts-et mond!!!!


Teresa4104

3x meghallgattam és mindig skits-nek értettem!


Katalin975636

Skirts-et mond, kérem javítani. A rémes hangot is. Ez a hang nem tanít semmire. Köszönjük szépen.


Shibelion

That's some kinky sh*t right there.


laszlo.harmos

Ezt írtam és nem fogadja: nálam van a nő szoknyája


KovcsLszl670762

A szoknyája nálam van. hát ha ez neki nem ugyanaz a jelentése akkor én csiga------biga vagyok


judit230989

Mi ez a rémes hang?


fsts9

Pösze a felmondò!!!


Tams357161

Javítsák, mert hallás után 1értelműen skirts! Elfogadhatatlan, hogy egy hallás után írandó feladatban nem fogadja el, amit JÓL! írok!!!!! Tessék tudomásul venni és javítani a beszédjét!


klaril

Skirts - öt mond, többes számban!!!


IzabellaSz2

Többszöri meghallgatás után ( lassú - gyors ) határozottan többesszámban mondja a HANG!!!


vasvariistvan

Sajátosan képezik a T-hangjukat azért hallod úgy. Szokni kell.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.