"I like his novel."

Fordítás:Tetszik nekem a regénye.

February 20, 2014

13 hozzászólás


tjacquie

Szeretem a novelláját miert nem jó?

September 4, 2018

HudkBalzs

Szar ugy ahogy van :-)

October 3, 2018

miskei

"kedvelem" miért nem fogadja el?

February 20, 2014

Orsi1026

az ilyet jelenteni kell.

February 23, 2014

fectroll

Úgy van, jelentsd!

July 30, 2014

GerixDH

NEM LEHET ÉRTENI HOGY MIT MOND! (és nem a mikrofon a hibás)

December 30, 2015

LGabesz

Teszik a novellája. Ez miért nem jó?

April 17, 2017

NorbertHor282189

azt hogy novella miért nem fogadja el???

November 30, 2017

Dandie66

Tetszik a novellája... Ezt jelenti... A többi fikció

October 17, 2018

ron405010

Szeretem a novelláját. Miert nem jó?

October 28, 2018

Csenge501031

Like nem egyenlõ szeretemmel!!!!!

January 28, 2019

ron405010

Kedvelem, szeretem. Nem ugyan az?

January 28, 2019

Boti311908

Miért nem jó a ,,novella''

January 30, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.