A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have a knife."

Fordítás:Van egy késem.

4 éve

11 hozzászólás


miskei
miskei

nálam van egy kés- miért nem fogadja el?

4 éve

Harga
Harga

I've got a knife. ??

3 hónapja

Shibelion

Jelentsd.

4 éve

Touwer73

erre én is kíváncsi lennék...

4 éve

Shibelion

Még nincs felvéve helyes megoldásként.

4 éve

haramara
haramara

Mert az helyesen: I have the knife

4 éve

Shibelion

Nem éppen. Nem azt írta, hogy Nálam van a kés.

4 éve

RichardSza3

Ném lép tovább

2 éve

BakotaKata

Ezt írtam!

11 hónapja

feketeagi

van nekem egy késem..úgy is helyes lenne

4 éve

Shibelion

Ez majdnem olyan, mint a Volt nekem egy kecském...

Van nekem egy késem, tudod-e

Sokat szúrtam vele, tudod-e

Megcsorbult már a penge, tudod-e

Sok vér száradt rája, látod-e

Hát ez fura lett...

4 éve