"I have a knife."

Fordítás:Van egy késem.

February 20, 2014

16 hozzászólás


miskei

nálam van egy kés- miért nem fogadja el?

February 20, 2014

Harga

I've got a knife. ??

July 14, 2018

Shibelion

Jelentsd.

February 28, 2014

Touwer73

erre én is kíváncsi lennék...

March 3, 2014

Shibelion

Még nincs felvéve helyes megoldásként.

March 3, 2014

haramara

Mert az helyesen: I have the knife

May 3, 2014

Shibelion

Nem éppen. Nem azt írta, hogy Nálam van a kés.

May 4, 2014

JanosGrenc

bárhogy fülelek a knife szó helyett "nájf" hallható.Miért? A szó elején álló "k" hangot hivatalosan nem ejtik ki?

April 4, 2019

Harga

Jól hallod. A "kn" kezdetű szavaknál általános ez. Érdemes valamelyik hangos szótárban több ilyet is meghallgatni. (know, knew, knick-knacks, stb) (Megjegyzendő: Hogy hallod, hogyan írják, mit jelent.)

April 5, 2019

Pola51

Az előző példamondat alapján így fordítottam: Nálam van egy kés. Elfogadta, de jónak írta azt is, hogy van egy késem. Amennyiben az előző E/3 példánál csak azt fogadta el: She has a folk. Nála van a villa. Akkor ott az én fordításom: Van egy villája. --miért nem volt megfelelő. Nem látom a következetességet.

April 15, 2019

Harga

Sok jó megoldás lehet. Ilyen egyszerűek is, mint pl: "Van késem." "Van nálam kés." (She has a folk. - Van villája. Van nála villa.)

April 15, 2019

kisnova

Lehet valami különbség az E/1 és az E/3 mondat között? I have a knife. (Van EGY késem) de He has a knife (Van kése) utóbbinál nem írta az egy-et. Miért?!

October 7, 2019

feketeagi

van nekem egy késem..úgy is helyes lenne

August 12, 2014

Shibelion

Ez majdnem olyan, mint a Volt nekem egy kecském...

Van nekem egy késem, tudod-e

Sokat szúrtam vele, tudod-e

Megcsorbult már a penge, tudod-e

Sok vér száradt rája, látod-e

Hát ez fura lett...

August 13, 2014

RichardSza3

Ném lép tovább

September 1, 2016

BakotaKata

Ezt írtam!

October 23, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.