"The boys' cat"

Çeviri:Oğlanların kedisi

4 yıl önce

84 Yorum


uqurelitas

The girls cat : kizin kedisi oluyo da bu niye oglanlarin oluyo

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

boy= oğlan

boys= oğlanlar

boy's= oğlanın

boys'= oğlanların

4 yıl önce

Ermanahino

Selcen hanım ben the boy's cat cevabı vererek telaffuz kurbanı oldum acaba boys' ve boy's arasındaki telaffuz farkı nedir bu hataya düşmemek için neye dikkat etmemiz gerekir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

telaffuz farkı yok, bu tip soruların dinleme/konuşma sorularında çıkmaması gerektiğini gerekli yerlere ilettim

4 yıl önce

Sevda12370

Ever ben de onu anlamadım oğlanın mı oğlanların mı nereden anlayacağım sesli sorularda?

3 yıl önce

nidasu4

S takisindan

2 yıl önce

AyeAysel

Çok haklısın. Yazdığınız için teşekkür ederim")

2 yıl önce

KingOfPirates

Selcen hanim "kedi oglanlarin" dersek olur mu?

1 yıl önce

Elvan258347

The olmasa ne olur ki

2 yıl önce

Feyzanur660984

İngilizcem çok iyi değil ama anladığım kadarıyla arapçafaki elif lam takısı gibi örneğin eğer the olmazsa dünyanın her yerindeki herhangi bir ağaç olır eğer the eki gelirse belirli bir ağaç olur ama şu bu diye ifade edilmez sadece belirli bir ağaç yapar türkçede böyle bir durum olmadığı için tökezliyoruz. Eğer yanlışım varsa şimdidrn özür dilerim iyi günler

3 ay önce

Adnan198906

Açıklama için teşekkür ederim.

1 yıl önce

ceren810031

Evet nasıl çocuk oluyor

1 yıl önce

omerbayraktar

Kedisi derken belirli bir kedi'den bahsediyorsak the eki olmalımı yoksa türkçe telaffuzdan ötürü kedisi diyoruz

6 ay önce

zindan10

Selcan 1 numarasin

2 ay önce

Metin889113

Çok sağol

2 ay önce

AsuZeynep

Yazilislarina dikkat et

the girl's cat: girl den sonra gelen s takisi onun anlami vermis cogul anlami degil.

The boys' cat: oncekinde girl's denmisti bunda ise boys' denmis. Fark ettiysen boys dan sonra gelen kesme isaretinin ardindan s takisi gelmemis bunun nedeni boys un cogul girl un tekil olmasi. Boy kelimesi o cumlede cogul s takisi almis. Ama girl kelimesi onun anlami katan s takisi almis

3 yıl önce

morunenguzeltonu

Bende the boys cat diyor. 's' çoğul eki olduğundan oğlanların oluyor.

1 yıl önce

Elsen_042

Manyakmisin amk.bu levela nasil geldin

5 ay önce

Nida-Altan

Bak selcan öztürk ne güzel açıklamış sende ona baksana boy ingilizcede erkek demek o yüzden oğlanların anladın mı şimdi

3 yıl önce

Nida-Altan

Pardon selcen olucaktı o

3 yıl önce

Kaan30694

The boy's cat Oğlanlarin kedisi yazdim çocuklaeın kedisi çikti

1 yıl önce

imalDerinK

Aynen

1 yıl önce

EypUNUTKAN

Şimdiye kadarki tüm derslerde boy= oğlan iken, şimdi boy= çocuk oldu niye acaba

1 yıl önce

Ayegllayda

The boy s cat diyor oğlanların kedisi dedim yanlış dedi çoçukların kedisiymiş cevap :? Boy s erkek değil mi

1 yıl önce

glistan244598

Sorun yanlış

1 yıl önce

havvaner

peh nerden bileceğim...oğlan mı, oğlanlar mı ..madem fark yok yazılış ve söyleyişde..

2 yıl önce

Nisazkaya

Telafuzda sıkıntı var be kadin the yı thöö diye okuyo yavaşlatinca

1 yıl önce

ElifYilmaz386146

Boy (oğlan) Boys (oğlanlar) Boy's (oğlanın) Boys' (oğlanların) ANLAMLARINA GELİR.

1 yıl önce

mustafakur868281

Waybeee. Iki aydir çozememiştim. Tesekkur ederiz

8 ay önce

lkDgn

Ben hepsini 3 soruda bitirdim

1 yıl önce

lkDgn

Boys oğlanlar demektir Boy's ise oğlanların demektir şahsen ben bunu ingilizce dersinde daha yeni ìşledim

1 yıl önce

zeynep614349

Çok kalay alıştırma

1 yıl önce

Selim861803

Oğlanların kedisi yaptım kabul etmedi. Çocukların olacakmış. Bence benimde cevabim kabul edilmeliydi child dememiş çunku

1 yıl önce

Mehmetahin4

Yanlışın var oğlanların kedisi cvp zaten

1 yıl önce

SiriusBlack99

Boys' için oğlanın dedim tamam oğlanların da, doğrusu için uygulama 'çocukların' dedi nasıl oluyor? Boy oğlan değil mi?

1 yıl önce

falnaz

Oğlanların kedisi olarak cevirdim, hata verdi, dogrusu çocukların kedisi imis

1 yıl önce

sude19454

Çocuk demiş orada boy yazıyor oğlan olması gerek değil mi

1 yıl önce

Gamze954466

Mantiksız boy oglan demek bende oğlanin kedisi yazdım ve cocukların kedisi dedi o zaman kizlarda mi boy

1 yıl önce

buse348557

Bn erkeklerin kedisi yazdim biys erkek demekkk

1 yıl önce

YarenBal

Erkeklerin kedisi dedim neden kabul etmedi

1 yıl önce

Atillayaka

The boys' cat : cevap olarak çocukların kedisi cevabini istedi program benden Oğlanlarin kedisi cevabini kabul etmedi

1 yıl önce

Nisa832057

Oğlanın yazdım kabul etmedi ama çocukların yazınva kabul ediyor neden ???

1 yıl önce

OmerEyvaz

Boys _Oğlanların olması lazım ama çocukların diyo

1 yıl önce

Nur824546

Grup kodu : 7Q775W

1 yıl önce

ZeynepSker

Oğlanların kedisi yazdım çocukların kedisi çıktı -,+

1 yıl önce

Selin882141

Dogru soyluyorum fakat kabul etmiyo

1 yıl önce

HAKAN70844

Aga boy oğlan deilmiydi amk

1 yıl önce

ahmet119310

Oğlanların kedisi yazdım kabul etmedi Doğrusuna da çocukların kedisi dedi

1 yıl önce

Alicakir5541

The boys' cat = oğlanın kedisi değil mi ? Cevapta çocukların kedisi diye gösteriyo

1 yıl önce

AntenBurak

the boys cat diyo ben doğru yaptım

2 yıl önce

ayse347098

Boy's ve boys araşındaki farkı açıklarsanız sevinirim

2 yıl önce

Turker90

"Boy's" sahiplikte kullanılıyor. "don't=do not" gibi "boy's" da sanırım "boy's= boy has".. "boys" ise "-s" 'si çoğul ekidir.

1 yıl önce

Hazal727874

Boys oglanlar Boy's oglanin

10 ay önce

Shahrazad26

There is no difference in sound between boy's cat and boys' cat. Boy's should be allowed.

1 yıl önce

rmak184773

Bunda bir sorun var

1 yıl önce

Ersan319373

Ben" oglanlarin kedisi " dedim kabul etmedi.Cevap olarak ise "cocuklarin kedisi" cevabini soyledi.Yanlislik var

1 yıl önce

yaren627175

Boys =cocuklarmi demek
Hic bir sey anlamadim?

1 yıl önce

Alicakir5541

Bende

1 yıl önce

Emirhan271363

Bxbd

1 yıl önce

cenka4

Bende saçma sapan şeyler yazıyor çocukların kedisi ne alaka

11 ay önce

asu689445

Ben the boys cat cevap olarak oglanların kedisi yazdim fakat çocuklarin olmasi gerekiyormus kabul etmedi. Neden ?

11 ay önce

Taner865084

Ok

11 ay önce

KimiyaYago
10 ay önce

ilyas688173

Hata olur da bu kadar basit olmaz

8 ay önce

ege157195

Duzeltin suni.boys a cocuklar diyor

7 ay önce

KadirSamet5

"Boy" ve "child" olayını anlayamadım ben. İngilizce de "oğlan" kime deniyor ? Daha ergenler için mi kullanılıyor ?

3 ay önce

ebnem227611

Yanlış değerlendirme, duzeltilmeli. "Boy's" sahiplik anlaminda kullanılmıştır, cogul anlam ifade edemez

2 ay önce

murattopakli

Boy ="Erkek çocuk" olarakta çevrilmesi gerekmiyor mu.

2 ay önce

murattopakli

Yani "erkek çocukların kedisi" tercümesi de kabul edilmeli.

2 ay önce

NarinKl

Boys ı na

2 ay önce

Zeynepay19

Çeviri yanlış bence

2 hafta önce

mehmetali916298

Boys' kelimesinde sondaki s takısını biraz "z" harfi gibi okuyun

2 yıl önce

EYLULELFBA

tmm

1 yıl önce

Sevda12370

The boy's cat demiyor mu? Oğlanın kedisi. Boys' yada boys' olduğunu nerden anlatacağım? Cevap verirseniz sevinirim.

3 yıl önce

Whiskeyice

Bir önceki sesli soru da the girls cat dedi, bende the girls cat yazdım, vay efendim o öyle değilmiş, yapay zeka müdahale etti, the girl's cat olcakmış. şimdiki soruda da the boys cat dedi, önceki sorudan edindiğim tecrübeye dayanarak the boy's cat dedim, vay efendim geçti bor'un pazarı sür eşeğini niğde ye der gibi, the boys' cat olcakmış. ulan ingiliz gavuru, Allah yarattı demem yakarım canını. nasıl dil bu, ben konuşurken the boy's cat veya the boys' cat kelimelerinin aralarındaki anlam farkını sana nasıl anlatayım , nasıl dil ulan bu tarzanca ...

3 yıl önce

anyelagne

Gril=kız Grils=kızlar Gril's=kızın Grils=kızların

3 yıl önce

hande888483

Yaa sen daha kız yazmasını bilmiyorsun bide kalkmış bunun açıklamasını mi yapiosun otur aşağı sıfır girls=kızlar girl=kız girl's= kızların bil istedim

3 yıl önce

Turker90

Oğlanların kedileri doğru olması gerekti.

4 yıl önce

JokerBilgehan

Senin dediğin
The boys' cats olmasın ?

4 yıl önce

Turker90

Benim demek istediğim kedinin oğlanlarının olduğunu belirtmekti. Çünkü "Özne insansa ve çoğulsa yüklem de çoğul olur." diye biliyorum. Yani ordaki -leri tamlananın çoğul değil değil öznenin çoğul olduğunu belirten iyelik eki.

4 yıl önce

Aye616130

Türkçe düşünüyorsun

3 yıl önce

Turker90

Olması gerekeni, doğrusunu düşünüyorum

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.