1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie isst den Apfel."

"Sie isst den Apfel."

Çeviri:O elmayı yiyor.

November 21, 2016

9 Yorum


emrebaba01

BEYLER BAYANLAR AKKUSATİV NE DEMEK


BeyBARS6

İsmin i hali demek. Normal de elmada belirli artikel der idi. Ancak ismin i halini alınca den oluyor. Yani elmay ı gibi


sugesagy

den apfel olunca anlam neden değişiyor


Eluvian_

"Den", belirli tanımlayıcı "der"in akkusativ halidir. Ardından gelen isme belirlilik katar.


Sahara808944

Biraz daha açabilir misiniz cümleyi?


lalalisam5

Den burada yı demek den apfel elmayı Ein olsa bir elma


alizenisa

İsmin tüm i hallerinde 'den' mi kullanılıyor yoksa artikel gibi değişken mi?


ali581962

Akkusativ konusu çalışmadan burada bu konuyu nasil ogrenmeyi dusunuyorsunuz (subat 2021)


Enes694756

Hani nezaketli siz anlamındaki sie den bu sieyi ayıran şey nedir tam olarak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.