"Sie isst den Apfel."

Çeviri:O elmayı yiyor.

November 21, 2016

8 Yorum


emrebaba01

BEYLER BAYANLAR AKKUSATİV NE DEMEK

September 21, 2017

BeyBARS6

İsmin i hali demek. Normal de elmada belirli artikel der idi. Ancak ismin i halini alınca den oluyor. Yani elmay ı gibi

December 13, 2018

sugesagy

den apfel olunca anlam neden değişiyor

November 21, 2016

Eluvian_

"Den", belirli tanımlayıcı "der"in akkusativ halidir. Ardından gelen isme belirlilik katar.

November 21, 2016

Sahara808944

Biraz daha açabilir misiniz cümleyi?

September 29, 2018

lalalisam5

Den burada yı demek den apfel elmayı Ein olsa bir elma

June 30, 2019

Grsel757965

Sie ve O aynı anlamda Kadın daha doğru

April 22, 2019

alpherus07

O elma yiyor olmaz mı

September 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.