1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am different."

"I am different."

Fordítás:Én másmilyen vagyok.

February 20, 2014

10 hozzászólás


gammagt

Más vagyok, becenevem Másenyka :-)


Mriusz5

Pont ezért nem helyes a 'más'. Mert ha valaki eltérő, különböző, akkor nem lehet a Mása, ami azonosat jelent.


ildikote

different,,,jelentése,,,különbözö,,,,más,,,


Mriusz5

Eltérő, különböző.


A.Ante

A "különbözöm" alakot is elfogadhatónak tartom. Ikes ige, ugyebár...


katalin.bi

Szerintem a különbözőt magyarban csak több dolognál vagy személynél használjuk. Ez így fura.


ronkovics86

Igen, vagy különc vagyok, vagy más, de különböző nehezen. :-)


Mriusz5

Inkább eltérő. Elfogadta.


Mriusz5

A mást is csak több dolognál van értelme használni. A különböző teljesen jó.


vadcic

másmilyen vagyok?nem lehet megfelelő?

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.