"Do I really need to explain why?"

Fordítás:Tényleg el kell magyaráznom, hogy miért?

February 20, 2014

13 hozzászólás


delbelzsuzsanna

Kedves Társaim! Valóban egyre nehezebb megbírkózni egy-egy leckével a rendszer hibái miatt úgy, hogy ne bukjuk el mindhárom életünket. Én is javaslom és teszem is folyton, hogy küldjünk hibajelentéseket, mert a fórumon csak egymásnak tudunk üzengetni..... és most jelentem is:) És valóban, rendre elfogadják a módosításainkat a fejlesztők.

February 27, 2014

havvah8610

Kedves Készítők!

Ideje lenne átböngészni a fordításaitokat, mert nagyon sok esetben a helyesírási hibák vagy épp 'nem létező hibák' (pl. két szó felcserélése miatt veszít az ember pontot, pedig a mondat értelmén nem változtat a sorrend, legfeljebb 'magyarosabb', ha úgy tetszik: értelmesebb) miatt bukjuk el a dolgokat... :(

Üdvözlettel: Egy Egyre Csalódottabb Tag

February 24, 2014

Vica58

Ezt nem ide kell írnod ,( sajnos mi is tudjuk)hanem a hiba bejelentéséhez.

May 16, 2014

Levente.Farkas

Csak nekem ingyenes ez a program? Vagy miért ez a nagy felháborodás? Ne használjátok ha ennyire rossz élmény. Ismételnem kell brühühü, jajj de rossz nekem! Példamondatot persze egyikőtök sem írna, hogy mit nem fogadott el, nehogy esetleg kiderüljön hogy hibáztatok vagy sem. Járjatok fizetős oldalakra, vagy fizetős órára és akkor nem lesznek hibák sem. Ha mégis, ott jogos a panasz. Itt azonban van egy lehetőség ami ingyenes, javarészt jó is de akadnak hibák. Segíteni kell a fejlesztésben és jelenteni a hibát amennyiben valóban fenáll, nem pedig rinyálni hogy nem fogadta el a... Mit is?

March 23, 2015

fectroll

De örülök, hogy van velem hasonló gondolkodású tag!

April 24, 2015

djk11

A gép által felajánlott mindkét fordítás hibás: kell az két l illetve a miért szót a másiktól külön kell írni :)

March 19, 2014

HaIsmerszT

Jelentsd

August 30, 2014

kogu4

v.ö. We really need a man like you. Valóban szükségünk van egy olyan emberre, mint te.

March 23, 2018

r1tch

Nos nem tudom, a készítők olvassák-e ezt, de elég durva helyesírási hibák vannak a magyar szövegekben - lásd ezt itt.

February 20, 2014

RaczLevente

Es ezek miatt bukom el a lecket.

February 24, 2014

r1tch

Btw megoldás: jelöld be hibának. Az én javaslataim közül már sokat betettek a rendszerbe :)

February 25, 2014

Katalin2145

az én javaslataim közül is sokat elfogadtak, de ettől függetlenül bosszantó, ha ilyen miatt kell megismételni a leckét!

April 15, 2014

fectroll

Négy hiba kell ahhoz, hogy újra kelljen kezdeni a leckét, s látom fel is adtad ezt a felettébb embert próbáló feladatmegoldást, ám ha egyszer visszatérsz mihozzánk, akkor elmondom, hogy már csak az androidos alkalmazáson van a 3 szívecskés tesztkitöltés, itt, a weben már hibázhatsz annyit, amennyit nem szégyellsz....

April 24, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.