1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her husband offers me coffee…

"Her husband offers me coffee."

Fordítás:A férje megkínál engem kávéval.

February 20, 2014

22 hozzászólás


bajer.agnes

A felajánl helyett nem jó az ajánl?


ProEnglishGamer

A férje ajánl nekem kávét [pipa]


vwkrisz

" a férje megkínál engem egy kávéval " kiakadt a határozatlan névelőmre, máskor meg hiányolja. Én ezt soha ( never say never )nem fogom megérteni


Theorysan

Megszamlalhatatlan dolgoknal nincs nevelo a kavet meg tudod szamolni?


jozsef.kovacs

Ajanlok neked egy kavet vedd meg nagyon jo, szerintem ebben az esetben a kinal


csill027

Nekem "a férje kínàlja nekem a kávét" nem fogadta el, csak hogy "kínàl nekem.." :/


GyorgyBenk

A kávéval nem jó,mert nincs with!


Nyuszedli

A férje kávét kínál - ez miért nem lehet jó?


csilla69

kinek kínál kávét? nem általánosan kínál kávét, hanem nekem "offers me",azaz kínál nekem


dedy.dr

Mert ott van a "me" ! Nem akárkinek kinálja. :-) Gondolom. :-)


vwkrisz

" a férje megkínál engem egy kávéval " kiakadt a határozatlan névelőmre, máskor meg hiányolja. Én ezt soha ( never say never )nem fogom megérteni


Kincskereso

anyagnevek megszámlálhatatlanok! tilos a névelő. Valójában egy csésze kávéval "a cup of coffee" kínált meg, de azt még nem tanultuk.


vwkrisz

Köszönöm :) Talán egyszer megértem... Vagy sem.. :( Pedig már a végére értem, s csak frissítek újra és újra, mégis magas még mindig a névelők használatának "szabálya". Legjobban azt szeretem, amikor magyarul kezd el vitatkozni velem, akár a névelők, akár a szem.névmások meglétén/hiányán..


Kincskereso

Ha csak ennyi a gondod, akkor könnyen sikerül a nyelvvizsga :) Én annak örülök, hogy az E/3 már csak ritkán csap be. A névelők még sűrűn :)


tothcila

Ha ilyen előfordul, akkor azt azonnal bejelentem, és legtöbbször fel is veszik az adott kérdésre, mondatra vonatkozó jó megoldások közé.


vwkrisz

Ha biztos vagyok a dolgomban - főként a magyar verzióknál - akkor én is jelentem. De az angol tudásom még nem az igazi; így sokszor bizonytalan vagyok.


tothcila

A mi javaslatainkkal fejlesztik a szoftvert. Ez így nagyon jó dolog. Egyre kevesebbet bosszankodunk a szívecskék miatt. Az angoltudásod miatt ne aggódj! Szerintem nagyon nehéz nyelv, főleg egy magyarnak. Most jöttem rá, hogy elkezdtem regényeket olvasni. Ne légy bizonytalan, jelentsd be nyugodtan, úgyis csak a jó megoldásokat fogadják el. Nekem már rengeteget elfogadtak magyarul és angolul is.


miskei

"ajánl" még mindig nem fogadja el, jelzem


mate.komlos

Sokszor nem szó szerint fordítunk, ne is várjuk, hogy lesz egy "with". Magyarul viszont "A férje kávéVAL kínál engem" hangzik jól, és jó is. Nekem csak azért nem fogadta el, mert véletlenül "az"-t írtam "a" helyett...


bodrogit

A férje megkínál kávéval. OK


janegin

A férje kávéval kínál meg engem. Nem fogadta el mert, nem "meg" hanem "neg". Tessék?


nemtudom

a férje ajánl nekem kávét az mért rossz??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.