"Her husband offers me coffee."

Fordítás:A férje megkínál engem kávéval.

February 20, 2014

19 hozzászólás


vwkrisz

" a férje megkínál engem egy kávéval " kiakadt a határozatlan névelőmre, máskor meg hiányolja. Én ezt soha ( never say never )nem fogom megérteni

February 21, 2014

Theorysan

Megszamlalhatatlan dolgoknal nincs nevelo a kavet meg tudod szamolni?

March 24, 2015

bajer.agnes

A felajánl helyett nem jó az ajánl?

February 21, 2014

ProEnglishGamer

A férje ajánl nekem kávét [pipa]

April 8, 2014

vwkrisz

" a férje megkínál engem egy kávéval " kiakadt a határozatlan névelőmre, máskor meg hiányolja. Én ezt soha ( never say never )nem fogom megérteni

February 21, 2014

Kincskereso

anyagnevek megszámlálhatatlanok! tilos a névelő. Valójában egy csésze kávéval "a cup of coffee" kínált meg, de azt még nem tanultuk.

August 15, 2014

vwkrisz

Köszönöm :) Talán egyszer megértem... Vagy sem.. :( Pedig már a végére értem, s csak frissítek újra és újra, mégis magas még mindig a névelők használatának "szabálya". Legjobban azt szeretem, amikor magyarul kezd el vitatkozni velem, akár a névelők, akár a szem.névmások meglétén/hiányán..

August 15, 2014

Kincskereso

Ha csak ennyi a gondod, akkor könnyen sikerül a nyelvvizsga :) Én annak örülök, hogy az E/3 már csak ritkán csap be. A névelők még sűrűn :)

August 16, 2014

tothcila

Ha ilyen előfordul, akkor azt azonnal bejelentem, és legtöbbször fel is veszik az adott kérdésre, mondatra vonatkozó jó megoldások közé.

October 30, 2014

vwkrisz

Ha biztos vagyok a dolgomban - főként a magyar verzióknál - akkor én is jelentem. De az angol tudásom még nem az igazi; így sokszor bizonytalan vagyok.

October 30, 2014

tothcila

A mi javaslatainkkal fejlesztik a szoftvert. Ez így nagyon jó dolog. Egyre kevesebbet bosszankodunk a szívecskék miatt. Az angoltudásod miatt ne aggódj! Szerintem nagyon nehéz nyelv, főleg egy magyarnak. Most jöttem rá, hogy elkezdtem regényeket olvasni. Ne légy bizonytalan, jelentsd be nyugodtan, úgyis csak a jó megoldásokat fogadják el. Nekem már rengeteget elfogadtak magyarul és angolul is.

October 31, 2014

miskei

"ajánl" még mindig nem fogadja el, jelzem

March 9, 2014

jozsef.kovacs

Ajanlok neked egy kavet vedd meg nagyon jo, szerintem ebben az esetben a kinal

March 20, 2014

csill027

Nekem "a férje kínàlja nekem a kávét" nem fogadta el, csak hogy "kínàl nekem.." :/

March 25, 2014

GyorgyBenk

A kávéval nem jó,mert nincs with!

March 26, 2014

mate.komlos

Sokszor nem szó szerint fordítunk, ne is várjuk, hogy lesz egy "with". Magyarul viszont "A férje kávéVAL kínál engem" hangzik jól, és jó is. Nekem csak azért nem fogadta el, mert véletlenül "az"-t írtam "a" helyett...

April 1, 2014

bodrogit

A férje megkínál kávéval. OK

April 25, 2014

janegin

A férje kávéval kínál meg engem. Nem fogadta el mert, nem "meg" hanem "neg". Tessék?

August 27, 2014

nemtudom

a férje ajánl nekem kávét az mért rossz??

February 17, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.