1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You and I play; we play."

"You and I play; we play."

Fordítás:Te és én játszunk, mi játszunk.

February 20, 2014

7 hozzászólás


MB3x

Te meg én játszunk, mi játszunk miért nem jó????


EszterZubor

Azért mert az and és- t jelent de jelentheted h fogadják el a válaszod.


evairenpinter

Szerintem is jó, csak jelenteni kell.


Herbelzsofi

Te és én játszok, (azaz) mi játszunk - ez miért nem helyes?


EszterZubor

Mert az magyarul se helyes hogy te és én játszok.olyan mondat nincs.a helyes az h te és én játszunk mi játszunk


JuditZahu

Helyesen fordítottam. Nem fogadta el a gép


Nora586804

Helyesen fordíottam én is. Miért nem fogadja el?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.