"You and I play; we play."

Fordítás:Te és én játszunk, mi játszunk.

February 20, 2014

8 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

MB3x

Te meg én játszunk, mi játszunk miért nem jó????

February 20, 2014

EszterZubor

Azért mert az and és- t jelent de jelentheted h fogadják el a válaszod.

March 11, 2014

evairenpinter

Szerintem is jó, csak jelenteni kell.

October 1, 2019

Herbelzsofi

Te és én játszok, (azaz) mi játszunk - ez miért nem helyes?

March 9, 2014

EszterZubor

Mert az magyarul se helyes hogy te és én játszok.olyan mondat nincs.a helyes az h te és én játszunk mi játszunk

March 11, 2014

-Miraak-

és amúgy sem játszok, hanem játszom

August 26, 2014

JuditZahu

Helyesen fordítottam. Nem fogadta el a gép

May 9, 2019

Nora586804

Helyesen fordíottam én is. Miért nem fogadja el?

August 26, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.