"Elmennek vacsorázni."

Fordítás:They go out to dinner.

4 éve

21 hozzászólás


caeiros

A "They go to dinner" miért nem jó?

4 éve

tunde.kova3

Most már jó :)

4 éve

Dvid854509

Ja

1 éve

Loredana.G2004

milyen david vagy

11 hónapja

shucika

En is a "they go to dinner"-t irtam es nem fogadta el. miert?

4 éve

kolozsia

mert az azt jelenti "mennek vacsorázni", itt pedig hangsúlyos hogy elmennek, ki a házukból. A mennek vacsorázni inkább azt jelzi, felkeltek a TV elől, és mennek a konyhába (otthon) vacsorázni

4 éve

Evaries

Pontosan! "to go out" = elmenni otthonról

2 hónapja

gwandal

Mar elfogadja mindkettot

4 éve

bakaigy

The go to dinner a megoldás??? Valaki javítsa ki pls!

4 éve

nyusziagyar

Ha még senki nem jelentette, akkor nem csoda, hogy most se fogadta el a jó választ.

4 éve

perakeszti14

Nekem egyiket sem fogadja el!

1 éve

kimimiki

A they go to dinner sztem meg nagyon is jó, mert a megoldás The go to dinner mi lenne? Onnan valszeg lemaradt egy y és a megoldásaink jók!

4 éve

vallyonliza

They go to dinner. Az eredti megoldásban lemaradt egy y. :-)

4 éve

nyusziagyar

Te beszélsz, hol van az eredeti harmadik "e"-je? xD

4 éve

vallyonliza

Valóban! Milyen kis szemfüles vagy!!! Remélem, azért Te is jelentetted! ;)

4 éve

r0b33

ebből lehet magad úgy kivágni, hogy
"jól van naaa... néha kicsit halványan fog az E betű..." XD

4 éve

nyusziagyar

Természetesen.

4 éve

AndreaWrab

Egyet értek

1 éve

Loredana.G2004

ese ertem ezt a mondatot de ha valamit elakarsz vegezni ahoz kel kilodni loredana vagyok enis duolingozok es jol ertem az angolt regeb nem tutam angolul de most tudok

11 hónapja

Anna Drozdics

ezt én is szeretném tudni...

4 éve

Anett471110

"They go off to strawberry" ANYÁM XD

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.