"Elmennek vacsorázni."

Fordítás:They go out to dinner.

4 éve

7 hozzászólás


caeiros

A "They go to dinner" miért nem jó?

4 éve

tunde.kova3

Most már jó :)

4 éve

shucika

En is a "they go to dinner"-t irtam es nem fogadta el. miert?

4 éve

kolozsia

mert az azt jelenti "mennek vacsorázni", itt pedig hangsúlyos hogy elmennek, ki a házukból. A mennek vacsorázni inkább azt jelzi, felkeltek a TV elől, és mennek a konyhába (otthon) vacsorázni

4 éve

Evaries

Pontosan! "to go out" = elmenni otthonról

4 hónapja

bakaigy

The go to dinner a megoldás??? Valaki javítsa ki pls!

4 éve

perakeszti14

Nekem egyiket sem fogadja el!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.