1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Tod hat das letzte Wort."

"Der Tod hat das letzte Wort."

Çeviri:Ölüm son sözü söyler.

November 21, 2016

9 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Son söz ölümündür de olabilirdi


sametsalam2

    Söyle, kelimesi nerede?


SteffiBookworm

    "Das Wort haben" bedeutet sprechen / sagen.
    Der Tod spricht das letzte Wort.
    Der Tod sagt das letzte Wort.
    Aber in diesem Zusammenhang (Tod) klingt für mich: "Der Tod hat das letzte Wort" am besten.


elal53607

    O letztes Wort değil mi lütfen cevap verin


sema205158

    Almanca'da eger bestimmte Artikel adjektivten önce yazilmissa ki burada ( das var onun icin letzte oluyor. Ama das olmasaydi iste o zaman letztes olurdu). Umarim anlatabildim.


AsabCako

    Son söz ölüme aittir


sema205158

    Son sözü ölüm söyler, son söz ölümün.. yazdiklarimiz dogru

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.