"Er mag die Kritik nicht."

Çeviri:O eleştiriyi sevmiyor.

1 yıl önce

7 Yorum


sultan899371

Kritik eleştiri anlamına da gelmiyor mu?

1 yıl önce

Eluvian_

Cümlede "eleştiri" anlamında zaten?

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede "o kritiği sevmiyor" demeyiz, eğer sorunuz buysa

1 yıl önce

fotlam
fotlam

O eleştiri sevmez e yanlis deyip tenkit i kabul ediyor.Ama su var ki tenkit

1 yıl önce

fotlam
fotlam

İle elestiri ayni sey zaten

1 yıl önce

oduman77

O eleştiriyi/tenkiti sevmez.

1 yıl önce

AsabCako

Neden nicht sonda

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.