1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er mag die Kritik nicht."

"Er mag die Kritik nicht."

Çeviri:O eleştiriyi sevmiyor.

November 21, 2016

7 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kritik eleştiri anlamına da gelmiyor mu?


Eluvian_

    Cümlede "eleştiri" anlamında zaten?


Selcen_Ozturk

    Türkçede "o kritiği sevmiyor" demeyiz, eğer sorunuz buysa


oduman77

    O eleştiriyi/tenkiti sevmez.


fotlam

    O eleştiri sevmez e yanlis deyip tenkit i kabul ediyor.Ama su var ki tenkit


fotlam

    İle elestiri ayni sey zaten


AsabCako

    Neden nicht sonda

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.